ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္
ေၾကာက်ပ္တည္းမႈအမ်ားဆံုးႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ယာဥ္ေမာင္းႏွင္မႈအ
မ်ားဆံုးေနရာမွာ ၿမိဳ႕တြင္းပိုင္း၌ ၇၉ ေနရာရွိေၾကာင္း အမွတ္ (၂)
ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖဲြ႕မွဴး႐ံုးမွဒုရဲမွဴး ႀကီး လင္းထြဋ္က ေျပာသည္။
‘‘ကြၽန္ေတာ္တို႔အဖဲြ႕ေတြထဲ က နယ္ေျမေတြခဲြၿပီး စစ္တမ္း ေကာက္ယူခ်က္ေတြအရ
ဒီလို နယ္ေျမ ၇၉ ေနရာ သတ္မွတ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္’’ ဟု ဒုရဲမွဴးႀကီးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕၏ စစ္တမ္းေကာက္ယူခ်က္မ်ားအရ
အဆိုပါ ၇၉ ေနရာမွာ ခေရပင္လမ္းဆံု၊ ေခ်ာ္တြင္းကုန္းလမ္းဆံု၊
သမိုင္းလမ္းဆံု၊ ေအာင္မဂၤလာ အေ၀းေျပးအနီး၊ ဆရာစံလမ္းမ၊ ရန္ကင္း စင္တာ ေရွ႕၊
ကမၻာေအးဘုရားလမ္းေပၚ မွ စက္မႈ ၁ လမ္းဆံု၊ ေလးေထာင့္ ကန္လမ္း၊ တာေမြ
ဗလီထိပ္၊ တာ ေမြငါးခြဆံု၊ သုဓမၼာ၊ ေ၀ဘာဂီအ ေနာ္ရထာလမ္း အစရွိေသာ ရန္
ကုန္ၿမိဳ႕၏ လမ္းဆံုလမ္းခြ ၇၉ ေနရာကို ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈေနရာအျဖစ္
သတ္မွတ္လိုက္ ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အမွတ္ ၂ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖဲြ႕မွဴး
႐ံုးက ေမလ ၂၄ ရက္တြင္ သတင္း ထုတ္ျပန္သည္။
အဆိုပါ ေနရာမ်ားမွာ
ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆံုးေန ရာမ်ားျဖစ္သည့္အျပင္ စည္းကမ္း
မဲ့ေမာင္းႏွင္မႈ အမ်ားဆံုး ေနရာ မ်ားအျဖစ္ အမွတ္ (၂) ယာဥ္ထိန္း
ရဲတပ္ဖဲြ႕မွဴး႐ံုးမွ စစ္တမ္းမ်ားအရ ခန္႔မွန္းေျပာဆုိသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ အဆိုပါ ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆံုးႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္အသုံးျပဳ ေနသည့္ ေနရာ ၇၉ ေနရာတြင္ ဖမ္းဆီးေရးအဖဲြ႕ႏွင့္ လမ္းေၾကာ ရွင္းသည့္အဖဲြ႕ဟူၿပီး အဖဲြ႕ႏွစ္ဖဲြ႕ခဲြ ကာ ပံုစံသစ္ျဖင့္ ယာဥ္ထိန္းတပ္ ဖဲြ႕မွ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း ဒုရဲမွဴးႀကီးလင္းထြဋ္က ဆက္လက္ေျပာသည္။
လိုအပ္ပါက ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖဲြ႕၀င္မ်ားတြင္ရွိသည့္ ဆိုင္ကယ္မ်ားျဖင့္ ထြက္ေျပးတိမ္းေရွာင္သည့္ ယာဥ္မ်ားကို လိုက္လံဖမ္းဆီးမည္ဟုဆိုသည္။
‘‘ဘယ္ေလာက္ လုပ္မယ္ ေျပာေျပာ ယာဥ္ထိန္းအင္အားက ေနရာတိုင္းမွာ မထားႏိုင္သေရြ႕ ကားေတြက ပိတ္ဦးမွာပဲ။ ယာဥ္ ထိန္းရဲအင္အား မေလာက္ရင္ နည္းပညာကို သုံးသင့္တယ္။ စည္းကမ္းေဖာက္ေနတဲ့ကားေတြ ကို ႏိုင္ငံျခားမွာလို CCTV ေတြက ေန မွတ္သားဖမ္းဆီးတာေတြ လုပ္ ေပါ့’’ ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း ဦး ေစာျမင့္က သံုးသပ္သည္။
ထို႔ျပင္ ရန္ကုန္တြင္ ယာဥ္ ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနရျခင္းမွာ လက္ရွိ အသံုးျပဳေနသည့္ ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းစနစ္ အခ်ဳိ႕ မွားယြင္းေနျခင္းအျပင္ လိုင္စင္ရွိ ႐ံု ကားတစ္စီးရွိ႐ံုျဖင့္ အေတြ႕အ ႀကံဳႏုနယ္သည့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ စည္းကမ္းမဲ့ျဖစ္ပြားေနရသည္ဟု အထက္ပါ အငွားယာဥ္ေမာင္းက အႀကံျပဳ ေျပာဆိုသည္။
ရန္ကုန္၏ ယာဥ္ေၾကာကို ရွင္းလင္းရန္ ယာဥ္ထိန္းအင္အား ၈၈၃ ဦးသာရွိၿပီး ရန္ကုန္တိုင္း စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ၃၁ ၿမိဳ႕နယ္ တြင္ တစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးႏႈန္း ျဖင့္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္လ်က္ရွိ သည္။
ရန္ကုန္ စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ျပင္ပတြင္မူ ႏွစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးျဖင့္ အလွည့္က် တာ၀န္ထမ္း ေဆာင္လ်က္ရွိသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ အဆိုပါ ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆံုးႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္အသုံးျပဳ ေနသည့္ ေနရာ ၇၉ ေနရာတြင္ ဖမ္းဆီးေရးအဖဲြ႕ႏွင့္ လမ္းေၾကာ ရွင္းသည့္အဖဲြ႕ဟူၿပီး အဖဲြ႕ႏွစ္ဖဲြ႕ခဲြ ကာ ပံုစံသစ္ျဖင့္ ယာဥ္ထိန္းတပ္ ဖဲြ႕မွ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း ဒုရဲမွဴးႀကီးလင္းထြဋ္က ဆက္လက္ေျပာသည္။
လိုအပ္ပါက ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖဲြ႕၀င္မ်ားတြင္ရွိသည့္ ဆိုင္ကယ္မ်ားျဖင့္ ထြက္ေျပးတိမ္းေရွာင္သည့္ ယာဥ္မ်ားကို လိုက္လံဖမ္းဆီးမည္ဟုဆိုသည္။
‘‘ဘယ္ေလာက္ လုပ္မယ္ ေျပာေျပာ ယာဥ္ထိန္းအင္အားက ေနရာတိုင္းမွာ မထားႏိုင္သေရြ႕ ကားေတြက ပိတ္ဦးမွာပဲ။ ယာဥ္ ထိန္းရဲအင္အား မေလာက္ရင္ နည္းပညာကို သုံးသင့္တယ္။ စည္းကမ္းေဖာက္ေနတဲ့ကားေတြ ကို ႏိုင္ငံျခားမွာလို CCTV ေတြက ေန မွတ္သားဖမ္းဆီးတာေတြ လုပ္ ေပါ့’’ ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း ဦး ေစာျမင့္က သံုးသပ္သည္။
ထို႔ျပင္ ရန္ကုန္တြင္ ယာဥ္ ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနရျခင္းမွာ လက္ရွိ အသံုးျပဳေနသည့္ ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းစနစ္ အခ်ဳိ႕ မွားယြင္းေနျခင္းအျပင္ လိုင္စင္ရွိ ႐ံု ကားတစ္စီးရွိ႐ံုျဖင့္ အေတြ႕အ ႀကံဳႏုနယ္သည့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ စည္းကမ္းမဲ့ျဖစ္ပြားေနရသည္ဟု အထက္ပါ အငွားယာဥ္ေမာင္းက အႀကံျပဳ ေျပာဆိုသည္။
ရန္ကုန္၏ ယာဥ္ေၾကာကို ရွင္းလင္းရန္ ယာဥ္ထိန္းအင္အား ၈၈၃ ဦးသာရွိၿပီး ရန္ကုန္တိုင္း စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ၃၁ ၿမိဳ႕နယ္ တြင္ တစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးႏႈန္း ျဖင့္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္လ်က္ရွိ သည္။
ရန္ကုန္ စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ျပင္ပတြင္မူ ႏွစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးျဖင့္ အလွည့္က် တာ၀န္ထမ္း ေဆာင္လ်က္ရွိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္
ေၾကာက်ပ္တည္းမႈအမ်ားဆံုးႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ယာဥ္ေမာင္းႏွင္မႈအ
မ်ားဆံုးေနရာမွာ ၿမိဳ႕တြင္းပိုင္း၌ ၇၉ ေနရာရွိေၾကာင္း အမွတ္ (၂)
ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖဲြ႕မွဴး႐ံုးမွဒုရဲမွဴး ႀကီး လင္းထြဋ္က ေျပာသည္။
‘‘ကြၽန္ေတာ္တို႔အဖဲြ႕ေတြထဲ က နယ္ေျမေတြခဲြၿပီး စစ္တမ္း ေကာက္ယူခ်က္ေတြအရ
ဒီလို နယ္ေျမ ၇၉ ေနရာ သတ္မွတ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္’’ ဟု ဒုရဲမွဴးႀကီးက ေျပာသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕၏ စစ္တမ္းေကာက္ယူခ်က္မ်ားအရ
အဆိုပါ ၇၉ ေနရာမွာ ခေရပင္လမ္းဆံု၊ ေခ်ာ္တြင္းကုန္းလမ္းဆံု၊
သမိုင္းလမ္းဆံု၊ ေအာင္မဂၤလာ အေ၀းေျပးအနီး၊ ဆရာစံလမ္းမ၊ ရန္ကင္း စင္တာ ေရွ႕၊
ကမၻာေအးဘုရားလမ္းေပၚ မွ စက္မႈ ၁ လမ္းဆံု၊ ေလးေထာင့္ ကန္လမ္း၊ တာေမြ
ဗလီထိပ္၊ တာ ေမြငါးခြဆံု၊ သုဓမၼာ၊ ေ၀ဘာဂီအ ေနာ္ရထာလမ္း အစရွိေသာ ရန္
ကုန္ၿမိဳ႕၏ လမ္းဆံုလမ္းခြ ၇၉ ေနရာကို ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈေနရာအျဖစ္
သတ္မွတ္လိုက္ ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အမွတ္ ၂ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖဲြ႕မွဴး
႐ံုးက ေမလ ၂၄ ရက္တြင္ သတင္း ထုတ္ျပန္သည္။
အဆိုပါ ေနရာမ်ားမွာ
ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆံုးေန ရာမ်ားျဖစ္သည့္အျပင္ စည္းကမ္း
မဲ့ေမာင္းႏွင္မႈ အမ်ားဆံုး ေနရာ မ်ားအျဖစ္ အမွတ္ (၂) ယာဥ္ထိန္း
ရဲတပ္ဖဲြ႕မွဴး႐ံုးမွ စစ္တမ္းမ်ားအရ ခန္႔မွန္းေျပာဆုိသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ အဆိုပါ ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆံုးႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္အသုံးျပဳ ေနသည့္ ေနရာ ၇၉ ေနရာတြင္ ဖမ္းဆီးေရးအဖဲြ႕ႏွင့္ လမ္းေၾကာ ရွင္းသည့္အဖဲြ႕ဟူၿပီး အဖဲြ႕ႏွစ္ဖဲြ႕ခဲြ ကာ ပံုစံသစ္ျဖင့္ ယာဥ္ထိန္းတပ္ ဖဲြ႕မွ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း ဒုရဲမွဴးႀကီးလင္းထြဋ္က ဆက္လက္ေျပာသည္။
လိုအပ္ပါက ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖဲြ႕၀င္မ်ားတြင္ရွိသည့္ ဆိုင္ကယ္မ်ားျဖင့္ ထြက္ေျပးတိမ္းေရွာင္သည့္ ယာဥ္မ်ားကို လိုက္လံဖမ္းဆီးမည္ဟုဆိုသည္။
‘‘ဘယ္ေလာက္ လုပ္မယ္ ေျပာေျပာ ယာဥ္ထိန္းအင္အားက ေနရာတိုင္းမွာ မထားႏိုင္သေရြ႕ ကားေတြက ပိတ္ဦးမွာပဲ။ ယာဥ္ ထိန္းရဲအင္အား မေလာက္ရင္ နည္းပညာကို သုံးသင့္တယ္။ စည္းကမ္းေဖာက္ေနတဲ့ကားေတြ ကို ႏိုင္ငံျခားမွာလို CCTV ေတြက ေန မွတ္သားဖမ္းဆီးတာေတြ လုပ္ ေပါ့’’ ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း ဦး ေစာျမင့္က သံုးသပ္သည္။
ထို႔ျပင္ ရန္ကုန္တြင္ ယာဥ္ ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနရျခင္းမွာ လက္ရွိ အသံုးျပဳေနသည့္ ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းစနစ္ အခ်ဳိ႕ မွားယြင္းေနျခင္းအျပင္ လိုင္စင္ရွိ ႐ံု ကားတစ္စီးရွိ႐ံုျဖင့္ အေတြ႕အ ႀကံဳႏုနယ္သည့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ စည္းကမ္းမဲ့ျဖစ္ပြားေနရသည္ဟု အထက္ပါ အငွားယာဥ္ေမာင္းက အႀကံျပဳ ေျပာဆိုသည္။
ရန္ကုန္၏ ယာဥ္ေၾကာကို ရွင္းလင္းရန္ ယာဥ္ထိန္းအင္အား ၈၈၃ ဦးသာရွိၿပီး ရန္ကုန္တိုင္း စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ၃၁ ၿမိဳ႕နယ္ တြင္ တစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးႏႈန္း ျဖင့္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္လ်က္ရွိ သည္။
ရန္ကုန္ စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ျပင္ပတြင္မူ ႏွစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးျဖင့္ အလွည့္က် တာ၀န္ထမ္း ေဆာင္လ်က္ရွိသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ အဆိုပါ ယာဥ္ ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆံုးႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္အသုံးျပဳ ေနသည့္ ေနရာ ၇၉ ေနရာတြင္ ဖမ္းဆီးေရးအဖဲြ႕ႏွင့္ လမ္းေၾကာ ရွင္းသည့္အဖဲြ႕ဟူၿပီး အဖဲြ႕ႏွစ္ဖဲြ႕ခဲြ ကာ ပံုစံသစ္ျဖင့္ ယာဥ္ထိန္းတပ္ ဖဲြ႕မွ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ ေၾကာင္း ဒုရဲမွဴးႀကီးလင္းထြဋ္က ဆက္လက္ေျပာသည္။
လိုအပ္ပါက ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖဲြ႕၀င္မ်ားတြင္ရွိသည့္ ဆိုင္ကယ္မ်ားျဖင့္ ထြက္ေျပးတိမ္းေရွာင္သည့္ ယာဥ္မ်ားကို လိုက္လံဖမ္းဆီးမည္ဟုဆိုသည္။
‘‘ဘယ္ေလာက္ လုပ္မယ္ ေျပာေျပာ ယာဥ္ထိန္းအင္အားက ေနရာတိုင္းမွာ မထားႏိုင္သေရြ႕ ကားေတြက ပိတ္ဦးမွာပဲ။ ယာဥ္ ထိန္းရဲအင္အား မေလာက္ရင္ နည္းပညာကို သုံးသင့္တယ္။ စည္းကမ္းေဖာက္ေနတဲ့ကားေတြ ကို ႏိုင္ငံျခားမွာလို CCTV ေတြက ေန မွတ္သားဖမ္းဆီးတာေတြ လုပ္ ေပါ့’’ ဟု အငွားယာဥ္ေမာင္း ဦး ေစာျမင့္က သံုးသပ္သည္။
ထို႔ျပင္ ရန္ကုန္တြင္ ယာဥ္ ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈႏွင့္ စည္းကမ္းမဲ့ေမာင္းႏွင္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနရျခင္းမွာ လက္ရွိ အသံုးျပဳေနသည့္ ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းစနစ္ အခ်ဳိ႕ မွားယြင္းေနျခင္းအျပင္ လိုင္စင္ရွိ ႐ံု ကားတစ္စီးရွိ႐ံုျဖင့္ အေတြ႕အ ႀကံဳႏုနယ္သည့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား ေမာင္းႏွင္ေနျခင္းေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ စည္းကမ္းမဲ့ျဖစ္ပြားေနရသည္ဟု အထက္ပါ အငွားယာဥ္ေမာင္းက အႀကံျပဳ ေျပာဆိုသည္။
ရန္ကုန္၏ ယာဥ္ေၾကာကို ရွင္းလင္းရန္ ယာဥ္ထိန္းအင္အား ၈၈၃ ဦးသာရွိၿပီး ရန္ကုန္တိုင္း စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ၃၁ ၿမိဳ႕နယ္ တြင္ တစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးႏႈန္း ျဖင့္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္လ်က္ရွိ သည္။
ရန္ကုန္ စည္ပင္နယ္နိမိတ္ ျပင္ပတြင္မူ ႏွစ္ၿမိဳ႕နယ္လွ်င္ ၃၆ ဦးျဖင့္ အလွည့္က် တာ၀န္ထမ္း ေဆာင္လ်က္ရွိသည္။
No comments :
Post a Comment