Blogger Widgets

Wednesday, 3 July 2013

ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားမ်ား အပါအ၀င္ အလုပ္သမားေရးရာ ကိစၥရပ္မ်ားကို အခ်ိန္ျပည့္ ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးမည့္ Complaint Mechanism ဖြင့္လွစ္

ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားမ်ား အပါအ၀င္ အလုပ္သမားေရးရာ ကိစၥရပ္မ်ားကို အခ်ိန္ျပည့္ ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးမည့္ Complaint Mechanism ကို ဖြင့္လွစ္လိုက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အလုပ္သမား၊ အလုပ္အကိုင္ႏွင့္ လူမႈဖူလံုေရး ၀န္ႀကီးဌာန၏ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ဌာနကို ေနျပည္ေတာ္၊ ႐ံုးအမွတ္ ၅၁ တြင္ ဇြန္ ၂၇ ရက္က ဖြင့္လွစ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါဌာနက ျပည္သူလူထု ဗဟိုျပဳ ၀န္ေဆာင္မႈေပးသည့္ ကိစၥမ်ား၊ ျပည္တြင္းျပည္ပ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္း ဆိုင္ရာမ်ား၊ အလုပ္ရွင္ႏွင့္ အလုပ္သမားတို႔၏ အခြင့္အေရးဆိုင္ရာ ကိစၥရပ္မ်ား၊ ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ားတြင္ သြားေရာက္အလုပ္ လုပ္ကိုင္ေနၾကသည့္ ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားေရးရာ ကိစၥရပ္မ်ား အားလံုးႏွင့္ ပတ္သက္၍ အခ်ိန္ျပည့္ ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎တို႔ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ကိစၥမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ စံုစမ္းေမးျမန္း တိုင္ၾကားလိုပါက ဖုန္း ၀၆၇-၄၃၀၁၈၄ ႏွင့္ ၀၆၇-၄၃၀၂၈၄ တို႔သို႔ လည္းေကာင္း၊ အီးေမးလ္လိပ္စာ complaint.moles@gmail.com သို႔ လည္းေကာင္း ဆက္သြယ္တိုင္ၾကားႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါဌာနကို မေလးရွားရွိ ျမန္မာအလုပ္သမားမ်ား ျပႆနာျဖစ္ပြားအၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ျဖစ္ပြားေသာ အလုပ္သမား ျပႆနာ အမ်ားစုမွာ အခ်ိန္ပို အလုပ္ခ်ိန္ မ်ားေသာ္လည္း အခ်ိန္ပိုလစာအတြက္ လုပ္ခအျပည့္အ၀ မရရွိျခင္း၊ ခိုင္လံုေသာ အေျခခံလစာ မရွိျခင္း၊ အလုပ္ရွင္မ်ားမွ အလုပ္သမားမ်ားအေပၚ ဖိႏွိပ္ဆက္ဆံျခင္း၊ ေန႔စားအလုပ္သမား အျဖစ္မွ လခစား အလုပ္သမား အျဖစ္သို႔ ေျပာင္းလဲခ်င္ေသာ္လည္း အလုပ္ရွင္ဘက္မွ အာမခံခ်က္ မရွိျခင္း၊ စက္႐ံုအမ်ားစုမွာ အလုပ္သမား ဥပေဒပါ အခ်က္အလက္မ်ားကို မလိုက္နာျခင္းတို႔ အပါအ၀င္ အလုပ္သမား အဖြဲ႔အစည္းမ်ား၊ သမဂၢမ်ားကို အလုပ္ရွင္မ်ားဘက္မွ အသိအမွတ္ျပဳ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား မရွိျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အလုပ္သမား အဖြဲ႕အစည္းမ်ားထံမွ သိရသည္။
ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားမ်ား အပါအ၀င္ အလုပ္သမားေရးရာ ကိစၥရပ္မ်ားကို အခ်ိန္ျပည့္ ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးမည့္ Complaint Mechanism ကို ဖြင့္လွစ္လိုက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အလုပ္သမား၊ အလုပ္အကိုင္ႏွင့္ လူမႈဖူလံုေရး ၀န္ႀကီးဌာန၏ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ဌာနကို ေနျပည္ေတာ္၊ ႐ံုးအမွတ္ ၅၁ တြင္ ဇြန္ ၂၇ ရက္က ဖြင့္လွစ္လိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါဌာနက ျပည္သူလူထု ဗဟိုျပဳ ၀န္ေဆာင္မႈေပးသည့္ ကိစၥမ်ား၊ ျပည္တြင္းျပည္ပ အလုပ္အကိုင္ အခြင့္အလမ္း ဆိုင္ရာမ်ား၊ အလုပ္ရွင္ႏွင့္ အလုပ္သမားတို႔၏ အခြင့္အေရးဆိုင္ရာ ကိစၥရပ္မ်ား၊ ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ားတြင္ သြားေရာက္အလုပ္ လုပ္ကိုင္ေနၾကသည့္ ေရႊ႕ေျပာင္းအလုပ္သမားေရးရာ ကိစၥရပ္မ်ား အားလံုးႏွင့္ ပတ္သက္၍ အခ်ိန္ျပည့္ ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎တို႔ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
အဆိုပါ ကိစၥမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ စံုစမ္းေမးျမန္း တိုင္ၾကားလိုပါက ဖုန္း ၀၆၇-၄၃၀၁၈၄ ႏွင့္ ၀၆၇-၄၃၀၂၈၄ တို႔သို႔ လည္းေကာင္း၊ အီးေမးလ္လိပ္စာ complaint.moles@gmail.com သို႔ လည္းေကာင္း ဆက္သြယ္တိုင္ၾကားႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါဌာနကို မေလးရွားရွိ ျမန္မာအလုပ္သမားမ်ား ျပႆနာျဖစ္ပြားအၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ျဖစ္ပြားေသာ အလုပ္သမား ျပႆနာ အမ်ားစုမွာ အခ်ိန္ပို အလုပ္ခ်ိန္ မ်ားေသာ္လည္း အခ်ိန္ပိုလစာအတြက္ လုပ္ခအျပည့္အ၀ မရရွိျခင္း၊ ခိုင္လံုေသာ အေျခခံလစာ မရွိျခင္း၊ အလုပ္ရွင္မ်ားမွ အလုပ္သမားမ်ားအေပၚ ဖိႏွိပ္ဆက္ဆံျခင္း၊ ေန႔စားအလုပ္သမား အျဖစ္မွ လခစား အလုပ္သမား အျဖစ္သို႔ ေျပာင္းလဲခ်င္ေသာ္လည္း အလုပ္ရွင္ဘက္မွ အာမခံခ်က္ မရွိျခင္း၊ စက္႐ံုအမ်ားစုမွာ အလုပ္သမား ဥပေဒပါ အခ်က္အလက္မ်ားကို မလိုက္နာျခင္းတို႔ အပါအ၀င္ အလုပ္သမား အဖြဲ႔အစည္းမ်ား၊ သမဂၢမ်ားကို အလုပ္ရွင္မ်ားဘက္မွ အသိအမွတ္ျပဳ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား မရွိျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ဆႏၵထုတ္ေဖာ္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အလုပ္သမား အဖြဲ႕အစည္းမ်ားထံမွ သိရသည္။

No comments :

Post a Comment

Blogger Widgets
Back to Top