Blogger Widgets

Monday 3 June 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္ ၃၀၀ ေက်ာ္အနက္ အစီး ၁၀၀ ေက်ာ္မႇာ ႏႇစ္ၾကာ၍ ေဟာင္းႏြမ္းေနသည့္ ယာဥ္မ်ားျဖစ္

6.2.3

ရန္ကုန္ၿမိဳ့တြင္း လိုက္လံအမႈိက္သိမ္းေနေသာ အမႈိက္သိမ္းယာဥ္ တစ္စီးကို ေတြ႕ရစဥ္

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ လက္ရႇိ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္ အစီးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ျဖင့္ အမိႈက္သိမ္း လုပ္ငန္းမ်ား ကို ျပဳလုပ္ေနၿပီး ယင္းတို႔အနက္မႇ အမိႈက္သိမ္းကားစီးေရ ၁၀၀ ေက်ာ္မႇာ ႏႇစ္ကာလ ၾကာျမင့္ေန ၿပီျဖစ္ေသာ ေဟာင္းႏြမ္းသည့္ ယာဥ္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

သို႔ေသာ္ ဘ႑ာေငြ အေျခအေနအရ အဆိုပါ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္ ေဟာင္းမ်ားကို လက္လႊတ္၍ မရႏိုင္ေသးဘဲ ႏႇစ္စဥ္ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္း၍ သံုးစြဲေနရဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ႕ အမိႈက္သိမ္း လုပ္ငန္းအတြက္ အမိႈက္သိမ္းကား အစီးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ရႇိပါတယ္။ အဲဒီထဲကမႇ အမိႈက္ကား အစီးေရ ၁၀၀ ေက်ာ္ ေလာက္က ႏႇစ္ၾကာၿပီး ေဟာင္းႏြမ္းေနတယ္။ အဲဒါေတြ ကို ႏႇစ္စဥ္ျပဳျပင္ၿပီး သံုးစြဲေနရပါေသးတယ္'' ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရးႏႇင့္ သန္႔ရႇင္းေရးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ဆိုသည္။

ယင္းအမိႈက္သိမ္းကား အေဟာင္းမ်ားကို ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္ရျခင္းေၾကာင့္ အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားကို အမိႈက္ကား၏ စြမ္းအားမ်ားကို အျပည့္အ၀ သံုးစြဲႏိုင္ျခင္း မရႇိေၾကာင္းႏႇင့္ အမိႈက္သိမ္း စနစ္မႇာလည္း ေခတ္ မမီေတာ့ေၾကာင္း သိရသည္။ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္ အသစ္မ်ားကို ၀ယ္ယူခဲ့ရာ၂၀၁၁- ၂၀၁၂ ဘ႑ာႏႇစ္တြင္ အစီး ၆၀ ေက်ာ္ႏႇင့္ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာႏႇစ္တြင္ ၆၄ စီး၀ယ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ေမလကုန္ပိုင္းတြင္လည္း ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ ၀ယ္ယူထားသည့္ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္အသစ္ ေျခာက္စီးထပ္မံ ေရာက္ရႇိလာေၾကာင္း သိရႇိရသည္။

ဂ်ပန္မႇ၀ယ္သည့္ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္မ်ားသည္ သာမန္အမိႈက္သိမ္း ယာဥ္ေသးမ်ားထက္ သံုးဆခန္႔ အမိႈက္၀င္ဆံ့ျခင္း၊ ေျမျပင္တြင္ ခ်ထားသည့္ အမိႈက္ပံုးမ်ားကို အမိႈက္သိမ္း၀န္ထမ္း မလိုအပ္ဘဲ အတင္အခ် ျပဳလုပ္၍ အမိႈက္သယ္ယူ စြန္႔ပစ္ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ႏိုင္သည္ဟု သိရႇိရသည္။
6.2.3

ရန္ကုန္ၿမိဳ့တြင္း လိုက္လံအမႈိက္သိမ္းေနေသာ အမႈိက္သိမ္းယာဥ္ တစ္စီးကို ေတြ႕ရစဥ္

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ လက္ရႇိ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္ အစီးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ျဖင့္ အမိႈက္သိမ္း လုပ္ငန္းမ်ား ကို ျပဳလုပ္ေနၿပီး ယင္းတို႔အနက္မႇ အမိႈက္သိမ္းကားစီးေရ ၁၀၀ ေက်ာ္မႇာ ႏႇစ္ကာလ ၾကာျမင့္ေန ၿပီျဖစ္ေသာ ေဟာင္းႏြမ္းသည့္ ယာဥ္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

သို႔ေသာ္ ဘ႑ာေငြ အေျခအေနအရ အဆိုပါ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္ ေဟာင္းမ်ားကို လက္လႊတ္၍ မရႏိုင္ေသးဘဲ ႏႇစ္စဥ္ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္း၍ သံုးစြဲေနရဆဲျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ႕ အမိႈက္သိမ္း လုပ္ငန္းအတြက္ အမိႈက္သိမ္းကား အစီးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ရႇိပါတယ္။ အဲဒီထဲကမႇ အမိႈက္ကား အစီးေရ ၁၀၀ ေက်ာ္ ေလာက္က ႏႇစ္ၾကာၿပီး ေဟာင္းႏြမ္းေနတယ္။ အဲဒါေတြ ကို ႏႇစ္စဥ္ျပဳျပင္ၿပီး သံုးစြဲေနရပါေသးတယ္'' ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ ပတ္၀န္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရးႏႇင့္ သန္႔ရႇင္းေရးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ဆိုသည္။

ယင္းအမိႈက္သိမ္းကား အေဟာင္းမ်ားကို ထိန္းသိမ္းျပဳျပင္ရျခင္းေၾကာင့္ အခ်ဳိ႕ေနရာမ်ားကို အမိႈက္ကား၏ စြမ္းအားမ်ားကို အျပည့္အ၀ သံုးစြဲႏိုင္ျခင္း မရႇိေၾကာင္းႏႇင့္ အမိႈက္သိမ္း စနစ္မႇာလည္း ေခတ္ မမီေတာ့ေၾကာင္း သိရသည္။ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္ အသစ္မ်ားကို ၀ယ္ယူခဲ့ရာ၂၀၁၁- ၂၀၁၂ ဘ႑ာႏႇစ္တြင္ အစီး ၆၀ ေက်ာ္ႏႇင့္ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာႏႇစ္တြင္ ၆၄ စီး၀ယ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ေမလကုန္ပိုင္းတြင္လည္း ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမႇ ၀ယ္ယူထားသည့္ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္အသစ္ ေျခာက္စီးထပ္မံ ေရာက္ရႇိလာေၾကာင္း သိရႇိရသည္။

ဂ်ပန္မႇ၀ယ္သည့္ အမိႈက္သိမ္းယာဥ္မ်ားသည္ သာမန္အမိႈက္သိမ္း ယာဥ္ေသးမ်ားထက္ သံုးဆခန္႔ အမိႈက္၀င္ဆံ့ျခင္း၊ ေျမျပင္တြင္ ခ်ထားသည့္ အမိႈက္ပံုးမ်ားကို အမိႈက္သိမ္း၀န္ထမ္း မလိုအပ္ဘဲ အတင္အခ် ျပဳလုပ္၍ အမိႈက္သယ္ယူ စြန္႔ပစ္ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ႏိုင္သည္ဟု သိရႇိရသည္။

No comments :

Post a Comment

Blogger Widgets
Back to Top