အစုိးရ၏ဘ႑ာေငြ ေထာက္ပံ့မႈမရေတာ့ဘဲ ဌာန၏သီးသန္႔ဝင္ေငြျဖင့္ ရပ္တည္ေနရေသာ ျပည္တြင္း
ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဌာနသည္ ႏွစ္လအတြင္း က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၁၆ဝ ခန္႔ အ႐ႈံးေပၚခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါဌာန၏ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က မဇၩိမကို ေျပာသည္။
မိုးရာသီျဖစ္သျဖင့္ အဆုိပါဌာနပိုင္ သေဘၤာမ်ားတြင္ တင္ေဆာင္မည့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားရွားပါးျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ား စီးနင္းမႈနည္းပါးျခင္းတို႔အျပင္ သေဘၤာစီးနင္းခမ်ားကိုလည္း တိုးျမႇင့္၍ မရျခင္းတို႔ေၾကာင္း ထုိသို႔အ႐ႈံးေပၚ ရျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း သူကဆိုသည္။
''ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းေတြက ကားေတြ၊ ရထားေတြ၊ ေလေၾကာင္း လိုင္းေတြလို ေစ်း တင္ၿပီးလည္း ေတာင္းလို႔ မရဘူး က်ပ္ ၅ဝ၊ ၁ဝဝ တက္ရင္ ျပည္သူေတြက ေအာ္ၿပီ။ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇာယ္ဆီ
ေစ်းေတြကႀကီးၿပီး ခရီးသည္က တစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္လိုက္လည္း ေန႔တိုင္းအခ်ိန္မွန္ ေျပးေပးေနရတာ
ျဖစ္တဲ့အတြက္ အ႐ႈံးေပၚေနရတာ'' ဟု ဆိုသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ဌာနလက္ေအာက္တြင္ သံလြင္၊ ခ်င္းတြင္း၊ ဧရာဝတီႏွင့္ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚ စသည့္ ျမစ္ေၾကာင္းလမ္းမ်ားတြင္ သေဘၤာမ်ား ေျပးဆြဲေပးလ်က္ရွိၿပီး သေဘၤာခမွာ အျမင့္ဆံုး ၄ဝဝဝ က်ပ္မွ အနိမ့္ဆံုး ၁ဝဝ က်ပ္ ထိရွိသည္။ ထိုဌာန၏ အဓိကအ႐ႈံးေပၚေသာ ဌာနခြဲမွာ ျမစ္ဝကြၽန္း ေပၚဌာနျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ဆိုသည္။
အစုိးရသည္ ၂ဝ၁၂-၁၃ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးကို က်ပ္ ၁၅ ဘီလ်ံ မတည္
ေပးခဲ့ေသာ္လည္း ယခု ၂ဝ၁၃-၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္မူ အစိုးရက ေငြမေထာက္ပံ့ေတာ့ဘဲ ဌာန၏ကိုယ္ပုိင္ဝင္
ေငြျဖင့္သာ ရပ္တည္ရန္ အစိုးရက မူေျပာင္းလဲခဲ့သည္။
ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဌာနသည္ ႏွစ္လအတြင္း က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၁၆ဝ ခန္႔ အ႐ႈံးေပၚခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါဌာန၏ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က မဇၩိမကို ေျပာသည္။
မိုးရာသီျဖစ္သျဖင့္ အဆုိပါဌာနပိုင္ သေဘၤာမ်ားတြင္ တင္ေဆာင္မည့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားရွားပါးျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ား စီးနင္းမႈနည္းပါးျခင္းတို႔အျပင္ သေဘၤာစီးနင္းခမ်ားကိုလည္း တိုးျမႇင့္၍ မရျခင္းတို႔ေၾကာင္း ထုိသို႔အ႐ႈံးေပၚ ရျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း သူကဆိုသည္။
''ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းေတြက ကားေတြ၊ ရထားေတြ၊ ေလေၾကာင္း လိုင္းေတြလို ေစ်း တင္ၿပီးလည္း ေတာင္းလို႔ မရဘူး က်ပ္ ၅ဝ၊ ၁ဝဝ တက္ရင္ ျပည္သူေတြက ေအာ္ၿပီ။ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇာယ္ဆီ
ေစ်းေတြကႀကီးၿပီး ခရီးသည္က တစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္လိုက္လည္း ေန႔တိုင္းအခ်ိန္မွန္ ေျပးေပးေနရတာ
ျဖစ္တဲ့အတြက္ အ႐ႈံးေပၚေနရတာ'' ဟု ဆိုသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ဌာနလက္ေအာက္တြင္ သံလြင္၊ ခ်င္းတြင္း၊ ဧရာဝတီႏွင့္ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚ စသည့္ ျမစ္ေၾကာင္းလမ္းမ်ားတြင္ သေဘၤာမ်ား ေျပးဆြဲေပးလ်က္ရွိၿပီး သေဘၤာခမွာ အျမင့္ဆံုး ၄ဝဝဝ က်ပ္မွ အနိမ့္ဆံုး ၁ဝဝ က်ပ္ ထိရွိသည္။ ထိုဌာန၏ အဓိကအ႐ႈံးေပၚေသာ ဌာနခြဲမွာ ျမစ္ဝကြၽန္း ေပၚဌာနျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ဆိုသည္။
အစုိးရသည္ ၂ဝ၁၂-၁၃ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးကို က်ပ္ ၁၅ ဘီလ်ံ မတည္
ေပးခဲ့ေသာ္လည္း ယခု ၂ဝ၁၃-၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္မူ အစိုးရက ေငြမေထာက္ပံ့ေတာ့ဘဲ ဌာန၏ကိုယ္ပုိင္ဝင္
ေငြျဖင့္သာ ရပ္တည္ရန္ အစိုးရက မူေျပာင္းလဲခဲ့သည္။
အစုိးရ၏ဘ႑ာေငြ ေထာက္ပံ့မႈမရေတာ့ဘဲ ဌာန၏သီးသန္႔ဝင္ေငြျဖင့္ ရပ္တည္ေနရေသာ ျပည္တြင္း
ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဌာနသည္ ႏွစ္လအတြင္း က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၁၆ဝ ခန္႔ အ႐ႈံးေပၚခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါဌာန၏ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က မဇၩိမကို ေျပာသည္။
မိုးရာသီျဖစ္သျဖင့္ အဆုိပါဌာနပိုင္ သေဘၤာမ်ားတြင္ တင္ေဆာင္မည့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားရွားပါးျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ား စီးနင္းမႈနည္းပါးျခင္းတို႔အျပင္ သေဘၤာစီးနင္းခမ်ားကိုလည္း တိုးျမႇင့္၍ မရျခင္းတို႔ေၾကာင္း ထုိသို႔အ႐ႈံးေပၚ ရျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း သူကဆိုသည္။
''ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းေတြက ကားေတြ၊ ရထားေတြ၊ ေလေၾကာင္း လိုင္းေတြလို ေစ်း တင္ၿပီးလည္း ေတာင္းလို႔ မရဘူး က်ပ္ ၅ဝ၊ ၁ဝဝ တက္ရင္ ျပည္သူေတြက ေအာ္ၿပီ။ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇာယ္ဆီ
ေစ်းေတြကႀကီးၿပီး ခရီးသည္က တစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္လိုက္လည္း ေန႔တိုင္းအခ်ိန္မွန္ ေျပးေပးေနရတာ
ျဖစ္တဲ့အတြက္ အ႐ႈံးေပၚေနရတာ'' ဟု ဆိုသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ဌာနလက္ေအာက္တြင္ သံလြင္၊ ခ်င္းတြင္း၊ ဧရာဝတီႏွင့္ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚ စသည့္ ျမစ္ေၾကာင္းလမ္းမ်ားတြင္ သေဘၤာမ်ား ေျပးဆြဲေပးလ်က္ရွိၿပီး သေဘၤာခမွာ အျမင့္ဆံုး ၄ဝဝဝ က်ပ္မွ အနိမ့္ဆံုး ၁ဝဝ က်ပ္ ထိရွိသည္။ ထိုဌာန၏ အဓိကအ႐ႈံးေပၚေသာ ဌာနခြဲမွာ ျမစ္ဝကြၽန္း ေပၚဌာနျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ဆိုသည္။
အစုိးရသည္ ၂ဝ၁၂-၁၃ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးကို က်ပ္ ၁၅ ဘီလ်ံ မတည္
ေပးခဲ့ေသာ္လည္း ယခု ၂ဝ၁၃-၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္မူ အစိုးရက ေငြမေထာက္ပံ့ေတာ့ဘဲ ဌာန၏ကိုယ္ပုိင္ဝင္
ေငြျဖင့္သာ ရပ္တည္ရန္ အစိုးရက မူေျပာင္းလဲခဲ့သည္။
ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဌာနသည္ ႏွစ္လအတြင္း က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၁၆ဝ ခန္႔ အ႐ႈံးေပၚခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါဌာန၏ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က မဇၩိမကို ေျပာသည္။
မိုးရာသီျဖစ္သျဖင့္ အဆုိပါဌာနပိုင္ သေဘၤာမ်ားတြင္ တင္ေဆာင္မည့္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားရွားပါးျခင္း၊ ခရီးသည္မ်ား စီးနင္းမႈနည္းပါးျခင္းတို႔အျပင္ သေဘၤာစီးနင္းခမ်ားကိုလည္း တိုးျမႇင့္၍ မရျခင္းတို႔ေၾကာင္း ထုိသို႔အ႐ႈံးေပၚ ရျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း သူကဆိုသည္။
''ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းေတြက ကားေတြ၊ ရထားေတြ၊ ေလေၾကာင္း လိုင္းေတြလို ေစ်း တင္ၿပီးလည္း ေတာင္းလို႔ မရဘူး က်ပ္ ၅ဝ၊ ၁ဝဝ တက္ရင္ ျပည္သူေတြက ေအာ္ၿပီ။ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇာယ္ဆီ
ေစ်းေတြကႀကီးၿပီး ခရီးသည္က တစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္လိုက္လည္း ေန႔တိုင္းအခ်ိန္မွန္ ေျပးေပးေနရတာ
ျဖစ္တဲ့အတြက္ အ႐ႈံးေပၚေနရတာ'' ဟု ဆိုသည္။
ျပည္တြင္းေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ဌာနလက္ေအာက္တြင္ သံလြင္၊ ခ်င္းတြင္း၊ ဧရာဝတီႏွင့္ ျမစ္ဝကြၽန္းေပၚ စသည့္ ျမစ္ေၾကာင္းလမ္းမ်ားတြင္ သေဘၤာမ်ား ေျပးဆြဲေပးလ်က္ရွိၿပီး သေဘၤာခမွာ အျမင့္ဆံုး ၄ဝဝဝ က်ပ္မွ အနိမ့္ဆံုး ၁ဝဝ က်ပ္ ထိရွိသည္။ ထိုဌာန၏ အဓိကအ႐ႈံးေပၚေသာ ဌာနခြဲမွာ ျမစ္ဝကြၽန္း ေပၚဌာနျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေမာင္ေမာင္လြင္က ဆိုသည္။
အစုိးရသည္ ၂ဝ၁၂-၁၃ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးကို က်ပ္ ၁၅ ဘီလ်ံ မတည္
ေပးခဲ့ေသာ္လည္း ယခု ၂ဝ၁၃-၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္မူ အစိုးရက ေငြမေထာက္ပံ့ေတာ့ဘဲ ဌာန၏ကိုယ္ပုိင္ဝင္
ေငြျဖင့္သာ ရပ္တည္ရန္ အစိုးရက မူေျပာင္းလဲခဲ့သည္။
No comments :
Post a Comment