Blogger Widgets

Tuesday, 4 June 2013

ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားထိုးရန္ ကိုရီးယားကုမၸဏီ တစ္ခုက အဆိုျပဳထားေသာ္လည္း လက္ရႇိေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ျဖစ္

Photo: ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားထိုးရန္ ကိုရီးယားကုမၸဏီ တစ္ခုက အဆိုျပဳထားေသာ္လည္း လက္ရႇိေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ျဖစ္
Tuesday, June 4, 2013

ရန္ကုန္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားတစ္ခုထိုးရန္ အတြက္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက လာေရာက္အဆိုျပဳ ထားေသာ္လည္း လက္ရႇိ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏႇင့္ အနီးဆံုး ရန္ကုန္ျမစ္သာျခားသည့္ ဒလဘက္အျခမ္းအား ယခုထက္ ပိုမိုဖြံ႕ၿဖိဳးေစရန္ ရည္ရြယ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားထိုးရန္ ကုိရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္ကတည္းက လာေရာက္ေလ့လာ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အဆိုျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုျပဳရာတြင္ တံတားအား ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သြားလာေနေသာ သေဘၤာႀကီးမ်ားႏႇင့္ လြတ္ကင္းေစရန္အတြက္ တံတားကို ေအာက္ေျခကင္းလြတ္ အျမင့္မ်ားမ်ားယူ၍ ေဆာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါ၀င္သည္။

''ကိုရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေတာ့ထိုးမယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရႇိေတာ့ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔က သူတို႔အစိုးရဘက္ကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာကိုး။ တံတားထိုးဖို႔ကို ရန္ကုန္ဘက္အျခမ္းက ဘယ္ေနရာလဲဆိုတာ မေရြးရေသးဘူး။ တံတားပံုစံကလည္း သေဘၤာႀကီးေတြနဲ႔ လြတ္ကင္းေအာင္လို႔ စပရိန္လို အေခြအေခြ လမ္းေတြနဲ႔ တက္သြားမယ္။ အျမင့္ေပ အမ်ားႀကီးနဲ႔ ေဆာက္လုပ္မဲ့ပံုစံပါ။ သူတို႔အစိုးရဆီကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာဆိုေတာ့ တံတားထိုးျဖစ္မယ္ ဆိုရင္လည္း အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာဦးမယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ထို႔ျပင္ ကုိရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလအား ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းျဖင့္ ဆက္သြယ္သြားလာရန္ အတြက္လည္း စိတ္၀င္စားသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ရႇိခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏႇင့္ ဒလဘက္ျခမ္းကို ဆက္သြယ္သည့္ တံတားမ်ားထိုးရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။

ဗုိလ္တေထာင္ဘုရားဘက္ကမ္းမႇေန၍ ဒလၿမိဳ႕နယ္ကို ေမလဆန္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-၀င္းျမင့္ေက်ာ္)
ELEven
ဗုိလ္တေထာင္ဘုရားဘက္ကမ္းမႇေန၍ ဒလၿမိဳ႕နယ္ကို ေမလဆန္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-၀င္းျမင့္ေက်ာ္)
ရန္ကုန္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားတစ္ခုထိုးရန္ အတြက္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက လာေရာက္အဆိုျပဳ ထားေသာ္လည္း လက္ရႇိ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏႇင့္ အနီးဆံုး ရန္ကုန္ျမစ္သာျခားသည့္ ဒလဘက္အျခမ္းအား ယခုထက္ ပိုမိုဖြံ႕ၿဖိဳးေစရန္ ရည္ရြယ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားထိုးရန္ ကုိရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္ကတည္းက လာေရာက္ေလ့လာ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အဆိုျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုျပဳရာတြင္ တံတားအား ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သြားလာေနေသာ သေဘၤာႀကီးမ်ားႏႇင့္ လြတ္ကင္းေစရန္အတြက္ တံတားကို ေအာက္ေျခကင္းလြတ္ အျမင့္မ်ားမ်ားယူ၍ ေဆာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါ၀င္သည္။

''ကိုရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေတာ့ထိုးမယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရႇိေတာ့ ေဆြးေႏြးေနဆဲ ပင္ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔က သူတို႔အစိုးရဘက္ကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာကိုး။ တံတားထိုးဖို႔ကို ရန္ကုန္ဘက္အျခမ္းက ဘယ္ေနရာလဲဆိုတာ မေရြးရေသးဘူး။ တံတားပံုစံကလည္း သေဘၤာႀကီးေတြနဲ႔ လြတ္ကင္းေအာင္လို႔ စပရိန္လို အေခြအေခြ လမ္းေတြနဲ႔ တက္သြားမယ္။ အျမင့္ေပ အမ်ားႀကီး နဲ႔ ေဆာက္လုပ္မဲ့ ပံုစံပါ။ သူတို႔အစိုးရဆီကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာ ဆိုေတာ့ တံတားထိုးျဖစ္မယ္ ဆိုရင္လည္း အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာဦးမယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ သည္။

ထို႔ျပင္ ကုိရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလအား ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းျဖင့္ ဆက္သြယ္သြားလာရန္ အတြက္လည္း စိတ္၀င္စားသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ရႇိခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏႇင့္ ဒလဘက္ျခမ္းကို ဆက္သြယ္သည့္ တံတားမ်ားထိုးရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။
Photo: ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားထိုးရန္ ကိုရီးယားကုမၸဏီ တစ္ခုက အဆိုျပဳထားေသာ္လည္း လက္ရႇိေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ျဖစ္
Tuesday, June 4, 2013

ရန္ကုန္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားတစ္ခုထိုးရန္ အတြက္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက လာေရာက္အဆိုျပဳ ထားေသာ္လည္း လက္ရႇိ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏႇင့္ အနီးဆံုး ရန္ကုန္ျမစ္သာျခားသည့္ ဒလဘက္အျခမ္းအား ယခုထက္ ပိုမိုဖြံ႕ၿဖိဳးေစရန္ ရည္ရြယ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားထိုးရန္ ကုိရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္ကတည္းက လာေရာက္ေလ့လာ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အဆိုျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုျပဳရာတြင္ တံတားအား ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သြားလာေနေသာ သေဘၤာႀကီးမ်ားႏႇင့္ လြတ္ကင္းေစရန္အတြက္ တံတားကို ေအာက္ေျခကင္းလြတ္ အျမင့္မ်ားမ်ားယူ၍ ေဆာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါ၀င္သည္။

''ကိုရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေတာ့ထိုးမယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရႇိေတာ့ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔က သူတို႔အစိုးရဘက္ကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာကိုး။ တံတားထိုးဖို႔ကို ရန္ကုန္ဘက္အျခမ္းက ဘယ္ေနရာလဲဆိုတာ မေရြးရေသးဘူး။ တံတားပံုစံကလည္း သေဘၤာႀကီးေတြနဲ႔ လြတ္ကင္းေအာင္လို႔ စပရိန္လို အေခြအေခြ လမ္းေတြနဲ႔ တက္သြားမယ္။ အျမင့္ေပ အမ်ားႀကီးနဲ႔ ေဆာက္လုပ္မဲ့ပံုစံပါ။ သူတို႔အစိုးရဆီကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာဆိုေတာ့ တံတားထိုးျဖစ္မယ္ ဆိုရင္လည္း အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာဦးမယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ထို႔ျပင္ ကုိရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလအား ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းျဖင့္ ဆက္သြယ္သြားလာရန္ အတြက္လည္း စိတ္၀င္စားသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ရႇိခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏႇင့္ ဒလဘက္ျခမ္းကို ဆက္သြယ္သည့္ တံတားမ်ားထိုးရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။

ဗုိလ္တေထာင္ဘုရားဘက္ကမ္းမႇေန၍ ဒလၿမိဳ႕နယ္ကို ေမလဆန္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-၀င္းျမင့္ေက်ာ္)
ELEven
ဗုိလ္တေထာင္ဘုရားဘက္ကမ္းမႇေန၍ ဒလၿမိဳ႕နယ္ကို ေမလဆန္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-၀င္းျမင့္ေက်ာ္)
ရန္ကုန္ျမစ္ကိုျဖတ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားတစ္ခုထိုးရန္ အတြက္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက လာေရာက္အဆိုျပဳ ထားေသာ္လည္း လက္ရႇိ ေဆြးေႏြးေနဆဲပင္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏႇင့္ အနီးဆံုး ရန္ကုန္ျမစ္သာျခားသည့္ ဒလဘက္အျခမ္းအား ယခုထက္ ပိုမိုဖြံ႕ၿဖိဳးေစရန္ ရည္ရြယ္၍ ရန္ကုန္-ဒလ ဆက္သြယ္သည့္ တံတားထိုးရန္ ကုိရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုက ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္ကတည္းက လာေရာက္ေလ့လာ ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္း အဆိုျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုျပဳရာတြင္ တံတားအား ရန္ကုန္ျမစ္အတြင္း သြားလာေနေသာ သေဘၤာႀကီးမ်ားႏႇင့္ လြတ္ကင္းေစရန္အတြက္ တံတားကို ေအာက္ေျခကင္းလြတ္ အျမင့္မ်ားမ်ားယူ၍ ေဆာက္လုပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ပါ၀င္သည္။

''ကိုရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေတာ့ထိုးမယ္။ ဒါေပမဲ့ လက္ရႇိေတာ့ ေဆြးေႏြးေနဆဲ ပင္ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔က သူတို႔အစိုးရဘက္ကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာကိုး။ တံတားထိုးဖို႔ကို ရန္ကုန္ဘက္အျခမ္းက ဘယ္ေနရာလဲဆိုတာ မေရြးရေသးဘူး။ တံတားပံုစံကလည္း သေဘၤာႀကီးေတြနဲ႔ လြတ္ကင္းေအာင္လို႔ စပရိန္လို အေခြအေခြ လမ္းေတြနဲ႔ တက္သြားမယ္။ အျမင့္ေပ အမ်ားႀကီး နဲ႔ ေဆာက္လုပ္မဲ့ ပံုစံပါ။ သူတို႔အစိုးရဆီကို ေငြျပန္ေတာင္းရမႇာ ဆိုေတာ့ တံတားထိုးျဖစ္မယ္ ဆိုရင္လည္း အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာဦးမယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မႇ တာ၀န္ရႇိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ သည္။

ထို႔ျပင္ ကုိရီးယားကုမၸဏီက ရန္ကုန္-ဒလအား ေရေအာက္ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္းျဖင့္ ဆက္သြယ္သြားလာရန္ အတြက္လည္း စိတ္၀င္စားသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ရႇိခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ယခင္ကလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ လမ္းမေတာ္၊ ကိုင္းတန္း၊ ဗားကရာ စသည့္ ကမ္းနားမ်ားႏႇင့္ ဒလဘက္ျခမ္းကို ဆက္သြယ္သည့္ တံတားမ်ားထိုးရန္ ေဆြးေႏြးခဲ့ဖူးေသာ္လည္း အဆင္မေျပခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။

No comments :

Post a Comment

Blogger Widgets
Back to Top