ကမာၻေက်ာ္ Google ကုမၸဏီႀကီးက သိပၸံပညာရွင္ေတြဟာ ဟီလီယံဓာတ္ေငြ႔ေတြ
ျဖည့္ထားတဲ့ ဓာတ္ေငြနဲ႔ပ်ံတဲ့ ေလပူေဖါင္း ၃၀ ကို နယူးဇီလန္ႏုိင္ငံက
ေကာင္းကင္ကို လႊတ္တင္ခဲ့ၾကပါတယ္။
ကမာၻေပၚတ၀ွမ္း worldwide web လို႔ေခၚတဲ့ အင္တာနက္မရရွိတဲ့ လူ ၅ ဘီလီယံေက်ာ္ အင္တာနက္ရရွိႏုိင္ဖို႔ စိတ္ကူးနဲ႔ အဲဒီလို လႊတ္တင္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
Google ကုမၸဏီက အဲဒီလို ပူေဖါင္းေတြကို လႊတ္တင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ နယူးဇီလန္ႏုိင္ငံ Christchurch ၿမိဳ႕က အိမ္ေျခ ၅၀ ေလာက္ဟာ အဲဒီ ပူေဖါင္းေတြကေန အင္တာနက္ ဆက္သြယ္လို႔ရခဲ့ပါတယ္။
ေလေပၚမွာ ကီလိုမီတာ ၂၀ ေလာက္ ပံ်သန္းေနတဲ့ အဲဒီ ပူးေဖါင္းေတြဟာ ေလထဲမွာ ၃ လေလာက္ တည္ရွိႏုိင္ဖို႔အတြက္ လုပ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။
ကမာၻေပၚတ၀ွမ္း worldwide web လို႔ေခၚတဲ့ အင္တာနက္မရရွိတဲ့ လူ ၅ ဘီလီယံေက်ာ္ အင္တာနက္ရရွိႏုိင္ဖို႔ စိတ္ကူးနဲ႔ အဲဒီလို လႊတ္တင္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
Google ကုမၸဏီက အဲဒီလို ပူေဖါင္းေတြကို လႊတ္တင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ နယူးဇီလန္ႏုိင္ငံ Christchurch ၿမိဳ႕က အိမ္ေျခ ၅၀ ေလာက္ဟာ အဲဒီ ပူေဖါင္းေတြကေန အင္တာနက္ ဆက္သြယ္လို႔ရခဲ့ပါတယ္။
ေလေပၚမွာ ကီလိုမီတာ ၂၀ ေလာက္ ပံ်သန္းေနတဲ့ အဲဒီ ပူးေဖါင္းေတြဟာ ေလထဲမွာ ၃ လေလာက္ တည္ရွိႏုိင္ဖို႔အတြက္ လုပ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။
ကမာၻေက်ာ္ Google ကုမၸဏီႀကီးက သိပၸံပညာရွင္ေတြဟာ ဟီလီယံဓာတ္ေငြ႔ေတြ
ျဖည့္ထားတဲ့ ဓာတ္ေငြနဲ႔ပ်ံတဲ့ ေလပူေဖါင္း ၃၀ ကို နယူးဇီလန္ႏုိင္ငံက
ေကာင္းကင္ကို လႊတ္တင္ခဲ့ၾကပါတယ္။
ကမာၻေပၚတ၀ွမ္း worldwide web လို႔ေခၚတဲ့ အင္တာနက္မရရွိတဲ့ လူ ၅ ဘီလီယံေက်ာ္ အင္တာနက္ရရွိႏုိင္ဖို႔ စိတ္ကူးနဲ႔ အဲဒီလို လႊတ္တင္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
Google ကုမၸဏီက အဲဒီလို ပူေဖါင္းေတြကို လႊတ္တင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ နယူးဇီလန္ႏုိင္ငံ Christchurch ၿမိဳ႕က အိမ္ေျခ ၅၀ ေလာက္ဟာ အဲဒီ ပူေဖါင္းေတြကေန အင္တာနက္ ဆက္သြယ္လို႔ရခဲ့ပါတယ္။
ေလေပၚမွာ ကီလိုမီတာ ၂၀ ေလာက္ ပံ်သန္းေနတဲ့ အဲဒီ ပူးေဖါင္းေတြဟာ ေလထဲမွာ ၃ လေလာက္ တည္ရွိႏုိင္ဖို႔အတြက္ လုပ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။
ကမာၻေပၚတ၀ွမ္း worldwide web လို႔ေခၚတဲ့ အင္တာနက္မရရွိတဲ့ လူ ၅ ဘီလီယံေက်ာ္ အင္တာနက္ရရွိႏုိင္ဖို႔ စိတ္ကူးနဲ႔ အဲဒီလို လႊတ္တင္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။
Google ကုမၸဏီက အဲဒီလို ပူေဖါင္းေတြကို လႊတ္တင္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ နယူးဇီလန္ႏုိင္ငံ Christchurch ၿမိဳ႕က အိမ္ေျခ ၅၀ ေလာက္ဟာ အဲဒီ ပူေဖါင္းေတြကေန အင္တာနက္ ဆက္သြယ္လို႔ရခဲ့ပါတယ္။
ေလေပၚမွာ ကီလိုမီတာ ၂၀ ေလာက္ ပံ်သန္းေနတဲ့ အဲဒီ ပူးေဖါင္းေတြဟာ ေလထဲမွာ ၃ လေလာက္ တည္ရွိႏုိင္ဖို႔အတြက္ လုပ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။
No comments :
Post a Comment