ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ အႀကီးဆုံး ႏိုင္ငံတကာေလဆိပ္
ျဖစ္လာမည့္ ဟံသာဝတီေလဆိပ္စီမံကိန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရန္ ေလွ်ာက္ထား မႈေအာင္ျမင္ သည့္ ကုမၸဏီ ခုႏွစ္ခုထဲမွ ျပည္ပကုမၸဏီ သုံးခု ႏုတ္ထြက္ သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးဝင္းေဆြထြန္းက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
ေလွ်ာက္ထားသူမ်ားတြင္ ေနာက္ဆုံးအဆင့္
တင္ဒါေ႐ြးခ်ယ္ပြဲ ဝင္ေရာက္ရန္ အႀကဳိ အရည္အခ်င္းစစ္ ေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီ
ခုနစ္ခု အနက္ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံမွ Bouygues Batiment International ကုမၸဏီ၊
မေလးရွားႏိုင္ငံမွ Gamuda-Crec Joint Venture ကုမၸဏီ၊ စင္ကာပူႏွင့္
အိႏၵိယဖက္စပ္ ကုမၸဏီ ျဖစ္ေသာ ITNL International Pte,Ltd. တို႔ သည္
ေနာက္ဆုံးအဆင့္အတြက္ တင္ဒါတင္ျခင္း မရွိေတာ့ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
အဆိုပါကုမၸဏီမ်ားသည္ နည္းပညာ ႏွင့္ ေငြေၾကးလိုအပ္ခ်က္ရွိျခင္း၊
အျခားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈကို ရရွိ သြားျခင္း၊ အေမရိကန္ ေဒၚလာတစ္သန္းခြဲ
အကုန္က်ခံ၍ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲျခင္း၊ တြက္ခ်က္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီးမွ တင္ဒါ
တင္ရျခင္း၊ ေလဆိပ္ျပဳလုပ္ရန္ ကန္ေဒၚလာ ၂ ဘီလီယံ ထပ္မံ အကုန္က်
မခံႏိုင္ျခင္း၊ ကုမၸဏီႀကီးမ်ားႏွင့္ မယွဥ္ႏိုင္ျခင္း တို႕ေၾကာင့္ ႏုတ္
ထြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန
ေလယာဥ္ကြင္းစံခ်ိန္ စံညြန္းႏွင့္ စစ္ေဆးေရး ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေက်ာ္စိုးက
ေျပာၾကားသည္။
ေနာက္ဆုံးအဆင့္ ေ႐ြးခ်ယ္မႈအတြက္ ကုမၸဏီခုနစ္ခုကို ေမလ ၂၇ ရက္ေန႔ ညေန ၃
နာရီ ေနာက္ဆုံးထား၍ တင္ဒါတင္ရန္ ညႊန္ၾကားထားခဲ႔ၿပီး စက္တင္ဘာလတြင္ အၿပီးသတ္
ေ႐ြးခ်ယ္၍ လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း
ပုိ႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက
ဆိုသည္။
ဟံသာဝတီ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာေလဆိပ္ စီမံကိန္းအတြက္ ႏိုင္ငံတကာမွ ကုမၸဏီ ၇၄
ခု တင္ခဲ့ရာတြင္ ကန္႔သတ္ခ်က္ မ်ားအရ ၃၀ သာ တင္ႏိုင္ၿပီး အႀကဳိ
အရည္အခ်င္းစစ္ကို ေအာင္ျမင္ေသာ ကုမၸဏီ ခုနစ္ခုမွာ Yongnam- CAPE- JGC
Consortium၊ Taisei Corporation၊ Gamuda- Crec Joint Venture၊ Bouygues
Batiment International၊ VINCI Airports၊ Incheon Airport Consortium
တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ
စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ယင္းစီမံကိန္းအတြက္ ပဏာမ အႀကဳိအရည္အခ်င္းစစ္ရန္ ေလွ်ာက္လႊာ မ်ားကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လမွ စက္တင္ဘာလ အထိ လက္ခံခဲ့သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ အႀကီးဆုံး ႏိုင္ငံတကာေလဆိပ္
ျဖစ္လာမည့္ ဟံသာဝတီေလဆိပ္စီမံကိန္း လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရန္ ေလွ်ာက္ထား မႈေအာင္ျမင္ သည့္ ကုမၸဏီ ခုႏွစ္ခုထဲမွ ျပည္ပကုမၸဏီ သုံးခု ႏုတ္ထြက္ သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ဒုတိယ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးဝင္းေဆြထြန္းက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။
ေလွ်ာက္ထားသူမ်ားတြင္ ေနာက္ဆုံးအဆင့္
တင္ဒါေ႐ြးခ်ယ္ပြဲ ဝင္ေရာက္ရန္ အႀကဳိ အရည္အခ်င္းစစ္ ေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီ
ခုနစ္ခု အနက္ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံမွ Bouygues Batiment International ကုမၸဏီ၊
မေလးရွားႏိုင္ငံမွ Gamuda-Crec Joint Venture ကုမၸဏီ၊ စင္ကာပူႏွင့္
အိႏၵိယဖက္စပ္ ကုမၸဏီ ျဖစ္ေသာ ITNL International Pte,Ltd. တို႔ သည္
ေနာက္ဆုံးအဆင့္အတြက္ တင္ဒါတင္ျခင္း မရွိေတာ့ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
အဆိုပါကုမၸဏီမ်ားသည္ နည္းပညာ ႏွင့္ ေငြေၾကးလိုအပ္ခ်က္ရွိျခင္း၊
အျခားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈကို ရရွိ သြားျခင္း၊ အေမရိကန္ ေဒၚလာတစ္သန္းခြဲ
အကုန္က်ခံ၍ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲျခင္း၊ တြက္ခ်က္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီးမွ တင္ဒါ
တင္ရျခင္း၊ ေလဆိပ္ျပဳလုပ္ရန္ ကန္ေဒၚလာ ၂ ဘီလီယံ ထပ္မံ အကုန္က်
မခံႏိုင္ျခင္း၊ ကုမၸဏီႀကီးမ်ားႏွင့္ မယွဥ္ႏိုင္ျခင္း တို႕ေၾကာင့္ ႏုတ္
ထြက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန
ေလယာဥ္ကြင္းစံခ်ိန္ စံညြန္းႏွင့္ စစ္ေဆးေရး ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေက်ာ္စိုးက
ေျပာၾကားသည္။
ေနာက္ဆုံးအဆင့္ ေ႐ြးခ်ယ္မႈအတြက္ ကုမၸဏီခုနစ္ခုကို ေမလ ၂၇ ရက္ေန႔ ညေန ၃
နာရီ ေနာက္ဆုံးထား၍ တင္ဒါတင္ရန္ ညႊန္ၾကားထားခဲ႔ၿပီး စက္တင္ဘာလတြင္ အၿပီးသတ္
ေ႐ြးခ်ယ္၍ လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း
ပုိ႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက
ဆိုသည္။
ဟံသာဝတီ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာေလဆိပ္ စီမံကိန္းအတြက္ ႏိုင္ငံတကာမွ ကုမၸဏီ ၇၄
ခု တင္ခဲ့ရာတြင္ ကန္႔သတ္ခ်က္ မ်ားအရ ၃၀ သာ တင္ႏိုင္ၿပီး အႀကဳိ
အရည္အခ်င္းစစ္ကို ေအာင္ျမင္ေသာ ကုမၸဏီ ခုနစ္ခုမွာ Yongnam- CAPE- JGC
Consortium၊ Taisei Corporation၊ Gamuda- Crec Joint Venture၊ Bouygues
Batiment International၊ VINCI Airports၊ Incheon Airport Consortium
တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ
စုံစမ္းသိရွိရသည္။
ယင္းစီမံကိန္းအတြက္ ပဏာမ အႀကဳိအရည္အခ်င္းစစ္ရန္ ေလွ်ာက္လႊာ မ်ားကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လမွ စက္တင္ဘာလ အထိ လက္ခံခဲ့သည္။
No comments :
Post a Comment