Blogger Widgets

Monday 20 May 2013

ဒါ႐ိုက္တာ ဝင္းထြန္းထြန္းႏွင့္ ေတြ႔ဆံုျခင္း

ျမန္မာဗီဒီယို ဇာတ္ကားမ်ား၏ အစဥ္အလာျဖစ္သည့္ ခ်စ္ႀကိဳက္ကြဲညား ဇာတ္လမ္းမ်ားမွ ခြဲထြက္တင္ျပထားသည့္ သည္းထိတ္ရင္ဖို ဇာတ္ကားဟုဆိုရမည့္ “မ်က္လံုးေလး ကလယ္ကလယ္” အမည္ရွိ ဗီဒီယိုဇာတ္ကား ထြက္ရွိလာရာ ယင္းဇာတ္ကား ထြက္ၿပီးၿပီးခ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ၏ တင္ျပမႈႏွင့္ ပါဝင္သည့္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား၏ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈ အေပၚ အသိအမွတ္ျပဳၾကသူမ်ား ရွိသကဲ႔သို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ေရႊမႈန္ရတီ၏ ဇာတ္ဝင္ခန္းအခ်ဳိ႕ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးေဝဖန္မႈမ်ားလည္းက်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ထြက္ေပၚခဲ့သည္။ ထိုကဲ႔သို႔ ခ်ီးက်ဴးမႈ၊ေဝဖန္မႈမ်ား အေပၚ ဇာတ္ကားဒါ႐ိုက္တာ ဝင္းထြန္းထြန္း၏ သေဘာထားအျမင္ကို ေမးျမန္းထားျခင္းျဖစ္သည္။

Voice : ပရိသတ္ေတြၾကား ေရပန္းစားေနတဲ့ “မ်က္လံုးေလးကလယ္
ကလယ္” ဇာတ္ကားရဲ႕ ဂယက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဇာတ္ကားရဲ႕ ဒါ႐ိုက္တာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုျပန္ ေျဖရွင္းခ်င္ပါသလဲ။

WTT : အမွန္ကေတာ့ ဒါက ျပန္ေျဖရွင္းရမယ့္ ကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။ လူေတြ အရမ္းေျပာ ေနၾကတာဆိုေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႐ိုက္႐ိုး႐ိုက္စဥ္ အထဲမွာမွ အနုပညာအရ အေျပာင္ေျမာက္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္၊ ပိုေကာင္းေအာင္ ဖန္တီးလိုက္တာပဲ ရွိတယ္။ တကယ္တမ္း ႐ိုက္ကြင္းဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ရယ္၊ မင္းသား၊ မင္းသမီးရယ္ သံုးေယာက္တည္း ႐ိုက္လို႔ လံုးဝမရဘူး။ ႐ိုက္ကြင္းဆိုတာ လူႏွစ္ဆယ္၊ သံုးဆယ္နဲ႔ ႐ိုက္ရတာ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လိမ္လို႔မရဘူးေပါ့ေနာ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တကယ္ ဒီမင္းသမီးႏွစ္လက္လံုးကို နမ္းလိုက္တယ္ ဆိုလို႔ရွိရင္ လံုးဝလိမ္လို႔မရပါဘူး။ နမ္းလိုက္ပါတယ္လို႔ ဒီမင္းသမီးႏွစ္လက္က ဝန္ခံလိုက္ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေသဒဏ္ေပးလို႔ ရပါတယ္။ ဒါအမွန္တရားပါပဲ။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ နမ္းတဲ့အလုပ္ ကိုလည္း မႀကိဳက္ပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ အႏုပညာသမိုင္း ၁၅ ႏွစ္တာကာလမွာ ကြၽန္ေတာ့္သမိုင္းကို ေလ့လာၾကည့္ရင္ သိႏိုင္ပါတယ္။ ဘယ္မင္းသမီးကိုမွ နမ္းတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း႐ိုက္ခဲ့တာ မရွိပါဘူး။

ကြၽန္ေတာ္တို႔က အႏုပညာအရ အေျပာင္ေျမာက္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ က အေျပာင္ေျမာက္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္တယ္။ ဒီကားမွာ ကြၽန္ေတာ့္ မင္းသမီးႏွစ္လက္လံုးကို ကြၽန္ေတာ္တာဝန္ ယူႏိုင္ပါတယ္။

တခ်ဳိ႕ေသာကားေတြမွာ ၾကည့္ရင္ သိသာပါတယ္။ ဒီေခတ္မင္းသမီးေတြရဲ႕ အေနအထားကို ပရိသတ္ေတြလည္း သိၾကပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ဇာတ္လမ္း
ထဲမွာ ပါတဲ့ မင္းသမီးႏွစ္လက္လံုးသည္ လံုးဝ ရင္သားေပၚျခင္း၊ ဒူးေပၚျခင္း၊
ေျခမ်က္စိ ေပၚျခင္း မရွိၾကပါဘူ။ အႏုပညာအရ သက္သက္ကိုပဲ ဖန္တီး
ထားတာပါ။ ဒီဇာတ္ဝင္ခန္းက ႏွစ္နာရီစာ ကားတစ္ကားမွာ ေလးမိနစ္
စာေတာင္ မရွိပါဘူး။ ပါရျခင္းအေၾကာင္းရင္း ကလည္း ဒီဟာႀကီးေပၚမွာ စိတ္ဝင္စားလာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ၿပီး ေခၚထားျခင္း လံုးဝမရွိပါဘူး။ နားလည္တဲ့ သူမ်ားအားလံုး သိပါတယ္။ ဇာတ္ဝင္ခန္းအရ လိုအပ္တဲ့ Scene တစ္ဆင္း ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဆိုပါေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ညီထြဋ္ေခါင္ဆို ဒီအိမ္ထဲကို ဒီေကာင္ေလး ျပန္မလာလို႔ မျဖစ္တဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း ျဖစ္တဲ့
အတြက္ ဒီဇာတ္ဝင္ခန္းကို ႐ိုက္ရပါတယ္။ စိုးျမတ္သူဇာအခန္း ဆိုရင္လည္း ေနတိုးရဲ႕အိုက္တင္မ်ားကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က Step by Step သြားရတာေပါ့ေနာ္။ ေရွ႕ပိုင္းမွာ သာမန္လူသားတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ဝင္လာတယ္။ ေနာက္မွာ သူသည္ နည္းနည္းေလး Psycho ရွိတယ္ဆိုတာ ပါးပါးေလးျပတယ္။ ေနာက္ေတာ့မွ တျဖည္းျဖည္း သူစိတ္လြတ္သြားတာကို
ျပရပါတယ္။ စိတ္လြတ္သြားၿပီဆိုတဲ့ ေဝဒနာရွင္တစ္ ေယာက္ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ ျပဖို႔အတြက္ သူ႔မိန္းမနဲ႔မွားတဲ့ အခန္းက မထည့္လို႔မရတဲ့ အခန္းပါ။ မူရင္းဝတၳဳ မွာလည္း ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ေသာ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြ ရွိပါေသး တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တမင္ကို မထည့္တာပါ။ မွန္တင္ခံုေရွ႕ ေကာင္မေလး စိတ္ကူးယဥ္တဲ့ အခန္းေတြ ရွိပါေသးတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ဒီဇာတ္ကားမွာ ေပး
ခ်င္တာက Suspence ဘက္ကို ေပးခ်င္တာပါ။ Sex နဲ႔ လံုးဝ မဆိုင္ပါဘူး။ အဲဒီအတြက္ ျပသင့္တဲ့ ကားတစ္ကား ကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးလိုက္တာပါ။

ဒီအခ်ိန္မွာ ပရိသတ္က အရမ္းလည္း အျမင္က်ယ္လာပါတယ္။ နားလည္း နားလည္လာပါတယ္။ အခုလို Hot ျဖစ္လာတာက မ႐ိုးသားတဲ့ အဖြဲ႕
ေတြေၾကာင့္လည္း ပါပါတယ္။ ႐ိုး႐ိုးသားသားနဲ႔တကယ့္ကို ေစတနာနဲ႔ ေျပာတဲ့
သူေတြလည္း ရွိပါတယ္။ အမ်ားစုကေတာ့ ဒီကားကို လက္ခံၾကပါ တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႐ိုး႐ိုးသားသားနဲ႔ အေကာင္းဆံုး ဖန္တီးထားတယ္ဆိုတာ အားလံုးသိပါတယ္။ ဇာတ္သည္လည္း မြဲျပာ ပုဆိုး႐ိုက္ေနၾကတဲ့ ခ်စ္ႀကိဳက္ညားကြဲ ဇာတ္ လည္းမဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္ကို Create လုပ္ထားတဲ့ ကားတစ္ကားပါ။ ေလာေလာ ဆယ္မွာ ထုတ္လုပ္မႈ အေျခအေနက က်ဥ္းက်ဥ္းေလးပါ။ ဒီလိုအေနအထားမွာ ၁၁ ညတိတိ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အပင္ပန္းခံၿပီး ႐ိုက္ထားပါတယ္။ ပါတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ အားလံုးလည္း အရမ္းႀကိဳးစားထားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ပါတဲ့ ကင္မရာ အဖြဲ႕ေတြလည္း အရမ္းပင္ပန္းပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ႐ိုက္ေနက်ပံုစံထက္ ပိုပင္ပန္းပါ တယ္။ ကြၽန္ေတာ္႐ိုက္ေနက် ဒရမ္မာကား လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဇာတ္ဝင္ခန္းအရ ၉ တန္း
ေက်ာင္းသူ မဟုတ္ေပမယ့္ ၉ တန္းေက်ာင္းသူကို ဒီလို ႐ိုက္တယ္ဆိုၿပီး
ေဝဖန္ေနတဲ့သူေတြ ရွိတဲ့ အတြက္ ပရိသတ္က ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ဓာတ္ က်မွာစိုးၿပီး အရမ္း အားေပးေနတယ္။ အခုလို အားေပးေနတဲ့၊ ကြၽန္ေတာ့္
အစား တိုက္ခိုက္ေပးေနတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အားလံုးကို ေက်းဇူး
တင္ပါတယ္။ အမွန္တရားကို အားလံုးသိပါတယ္။ ဘယ္လိုမွ လိမ္လို႔ မရပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အတူ ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ လူေလး ငါးဆယ္ အားလံုး မေသေသးပါဘူး။ ေမးၾကည့္လို႔ရပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ ေပၚလာမွာပါ။ အဲဒီမင္းသမီးႏွစ္လက္ကို လံုးဝမနမ္းထားပါဘူး။

Voice : ဒါဆို ဒီကားမွာ ေဝဖန္ေနၾကတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြကို ကင္မရာ လွည့္စားခ်က္ေတြနဲ႔ ႐ိုက္ခဲ့တာေပါ့။

WTT : ကင္မရာလွည့္စားခ်က္နဲ႔ ႐ိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီကားမွာ ကြၽန္ေတာ္ စိုးျမတ္သူဇာပါတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းကို ႐ိုက္သြားတာ ပညာသည္ၾကည့္ရင္ သေဘာ ေပါက္ပါတယ္။ အဲဒီဇာတ္ဝင္ခန္းက လူတိုင္း ႐ိုက္ေနတဲ့ ပံုစံပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ လူတိုင္း ႐ိုက္ေနတဲ့ ပံုစံထက္ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က ခုတင္ကို ၃၆၀ ဒီဂရီျပည့္ေအာင္ ပတ္ၿပီး ႐ိုက္ထားတာပါ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ပစၥည္းမရွိပါဘူး။ ရွိတဲ့ ပစၥည္းနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ရေအာင္ ႐ိုက္ထားပါတယ္။

ဖန္တီးတတ္တဲ့သူ အခ်င္းခ်င္းဆို ဒီဇာတ္ဝင္ခန္းကို ဘယ္လို ႐ိုက္သလဲဆိုတာ ၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ သိတယ္။ စိတ္ကူးေတာင္ မယဥ္ရဲတဲ့ ကဒ္ပါ။ အဲဒီကဒ္မ်ဳိးကို ကြၽန္ေတာ္မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ရွိတဲ့ ပစၥည္းနဲ႔ ရေအာင္ လုပ္ထားပါတယ္။ အဲဒီဇာတ္ဝင္ခန္းမွာ ကင္မရာ႐ိုက္ခ်က္ေတြ အျပင္ မီးအလင္းအေမွာင္ပိုင္း ေတြကို ျပထားပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဖေရာင္းတိုင္မီးရဲ႕ Foreground ထဲမွာ Background က လူေတြကို ျပတ္သားစြာ ျမင္ရေအာင္ ႐ိုက္ျပ ထားပါတယ္။ ဒီလို႐ိုက္တာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဗီဒီယိုကားေတြမွာ ရွားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ အေကာင္းဆံုး ကင္မရာနဲ႔ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ထားပါတယ္။

Voice : ဒီကားမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ မင္းသမီးက ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ ျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ ေဝဖန္ေနၾကတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတြကို ျပတဲ့အခါ နိမိတ္ပံုေတြနဲ႔ ျပလို႔ရရဲ႕သားနဲ႔ အျပၾကမ္းတယ္လို႔ ေျပာၾကတဲ့အေပၚ ဘာေျပာခ်င္ပါသလဲ။

WTT : နိမိတ္ပံုနဲ႔ ျပတယ္ဆိုတဲ့ ေနရာမွာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ ဒီႏွင္းဆီပန္းခ်ည္းပဲ ေျခြခ်တယ္ဆိုတာကို လူတန္းစားတစ္ရပ္က ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ေဆာ္ေနတာၾကာၿပီ။ မင္းတို႔ျမန္မာကားက ဒီအခန္း႐ိုက္ရင္ ပန္းေၾကြတာနဲ႔ ၿပီးသြားတာပဲ။ အဲဒီေလာက္လြယ္တာ ငါ့သမီးေတာင္ ႐ိုက္တတ္တယ္ဆိုၿပီး ေစာ္ကားမႈမ်ဳိးေတြကို ခံရတာ ကြၽန္ေတာ့္ အႏုပညာသက္ ၁၅ ႏွစ္ထဲမွာ ေထာင္နဲ႔ခ်ီခံရတာ။ ေနာက္မင္းတို႔ ကားေတြက ေျပာင္းလဲတယ္လို႔ ေျပာေပမယ့္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒါပါပဲကြာဆိုၿပီး လက္ရွိေဝဖန္တဲ့ သူေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိတယ္။ အဲဒီလို အေနအထားမ်ဳိးမွာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က စဥ္းစားလို႔မရဘူး။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ့္မွာ အခက္အခဲရွိတာက ဒီမင္းသမီးက အဲဒီေတာ့မွ ကြၽန္ေတာ္ စဆံုဖူးတဲ့အတြက္ သူ႔အသက္ဘယ္ေလာက္ရွိလဲ ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္မစဥ္းစား ႏိုင္ေသးဘူး။
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရင္ ေလးဆယ္ေက်ာ္ မင္းသမီးေတြလည္း ဇာတ္က ေတာင္းဆိုရင္ တစ္ခါတေလက် ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္အခန္းေတြ ႐ိုက္ရတာပဲ။ ဇာတ္က ေတာင္းဆိုရင္ ႐ိုက္ကို႐ိုက္ရပါတယ္။ ဇာတ္အေပၚ သစၥာရွိရတာ ေပါ့ေနာ္။ ဒီမင္းသမီးက ဒီဇာတ္ေကာင္ေနရာမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရၿပီ ဆို ဇာတ္ကေတာင္းဆိုလာရင္ လုပ္ကိုလုပ္ရ မွာပါပဲ။ ဒီကေလးက သူမ်ားေတြေျပာေတာ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္သာ ေျပာတာပါ။ စိုးျမတ္သူဇာရဲ႕ အရပ္ထက္ လက္ေလးလံုးေလာက္ ျမင့္ပါတယ္။ ဒီ့အတြက္ သူ႔ကို ဆယ္ေက်ာ္ သက္ပံုစံမ်ဳိး ႐ိုက္လို႔ မရပါဘူး။ ဇာတ္အရ သူက ဆယ္ေက်ာ္သက္လို႔ ေျပာထားရင္ ဒီလို ဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ဳိး လံုးဝမ႐ိုက္ပါဘူး။ ဇာတ္ကားထဲမွာကိုက သူဟာကိုးတန္း ေက်ာင္းသူပါဆိုတဲ့ အ႐ုပ္လည္းမရွိဘူး။ အေျပာလည္းမရွိဘူး။ ဇာတ္မွာကိုက သူမ်ားအိမ္မွာ စာျပၿပီးေတာင္ ေနလို႔ရတဲ့ အေနအထားရွိတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ဆိုတာ အဖြင့္ထဲက ကြၽန္ေတာ္ ေျပာၿပီးသားပါ။ သူဟာကိုးတန္း၊ ဆယ္ေက်ာ္သက္လို႔ ေျပာတာကိုက ေတာ္ေတာ္မ႐ိုးသားတဲ့ သေဘာ ေဆာင္ပါတယ္။ ဇာတ္ကို ေသခ်ာေလ့လာ ၾကည့္လိုက္ပါ။

Voice : ဒီထဲမွာပါတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတြကို ဝတၳဳအတိုင္း ႐ိုက္ခဲ့တာလား။ ဒါမွ မဟုတ္ ဇာတ္ညႊန္းမွာ ျပင္ဆင္ျဖည့္စြက္ၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာရွိလား။

WTT : ဝတၳဳအတိုင္း ႐ိုက္ခဲ့တာ ပါ။ ဒါေပမဲ့ ဝတၳဳက ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာတဲ့ ဝတၳဳျဖစ္တဲ့ အတြက္ Modernize ျဖစ္ေအာင္ေတာ့ ႐ိုက္တာေပါ့ေနာ္။ ဇာတ္ေက်ာ႐ိုး ပ်က္သြားေအာင္ လံုးဝမျပင္ထားဘူး။ သီးသန္႔ႀကီး ဒီအခန္းပါရမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ ျဖည့္စြက္ထားတာ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ဝတၳဳမွာ ကို ဒီအခန္းက ပါတယ္။ ဝတၳဳထဲမွာဆို ဒီေကာင္မေလး မွန္တင္ခံုေရွ႕မွာ ထပ္ၿပီး စိတ္ကူးယဥ္ေသးတာ။ အဲဒီအခန္းက အခု ေျပာသလိုေတြ ေျပာခံရမွာစိုးတဲ့အတြက္ ႐ိုက္ကိုမ႐ိုက္ထားတာပါ။ ဇာတ္ညႊန္းထဲမွာ လည္းရွိပါတယ္။

Voice : ဒီကားက ကိုဝင္းထြန္းထြန္း အားသန္တဲ့ ဒရမ္မာလိုင္းကေန ကြဲထြက္ ေနတယ္ေလ။ ဒီကားေလး ႐ိုက္ျဖစ္သြားတာ ဘာေၾကာင့္လဲ။

WTT : ဒီႏွစ္ထဲမွာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေလ့လာေနတဲ့ အုပ္စုဆို သိတယ္ဗ်။ ဒီႏွစ္ထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ ဒရမ္မာေတြ အရမ္း႐ိုက္ခဲ့တယ္။ အဲဒီလို အရမ္း႐ိုက္တယ္လို႔ လူေတြ အရမ္းေျပာေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ၊ ေျပာင္းလဲမႈ ေတြ ျဖစ္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ၊ ကြၽန္ေတာ္ ဒရမ္မာ လံုးဝမ႐ိုက္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီကားနဲ႔ အတူတူ “ခ်စ္တယ္” ဆိုတဲ့ကားကို ဒီမင္းသား မင္းသမီးနဲ႔ ႐ိုက္ခဲ့ပါတယ္။ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ ကားေရာ၊ ေရွ႕က႐ိုက္ခဲ့တဲ့ “ေမာင္ေရးတဲ့ ကဗ်ာ” တို႔၊ “အသက္ဝင္သြားတဲ့ ေသဆံုးျခင္း” အားလံုး Romantic ကားေတြပါပဲ။ အဲဒီထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္က ဟာသကိုေရွာင္တဲ့ အတြက္ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ ဇာတ္က ရွားပါတယ္။ ဒီ့အတြက္ Suspence ေလးေတြ ကြၽန္ေတာ္႐ိုက္ပါတယ္။ တမင္ႀကီး အဲဒီ အခန္း႐ိုက္ခ်င္လို႔ ဒီကားကို ေရြးခဲ့တာ လံုးဝမဟုတ္ဘူး။ ကားကို အစအဆံုးၾကည့္ရင္ ၾကည့္တဲ့သူအားလံုး သိတယ္။ အစအဆံုး ၾကည့္လိုက္ပါလို႔ပဲ ေျပာခ်င္တယ္။

Voice : ႐ိုက္ေနက် ဒရမ္မာ ဇာတ္ကားေတြ မ႐ိုက္ျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့။

WTT : ဒရမ္မာလည္း ႐ိုက္တယ္။ အရင္ကေလာက္ေတာ့ Solic Drama ႀကီးေတြ ႐ိုက္တဲ့အလုပ္ကို မလုပ္ေတာ့ဘူးလို႔ ေျပာတာပါ။ အဲဒီေခတ္အခါတုန္းက ဟာသကားေတြ အရမ္းႀကီးစိုးတဲ့အတြက္ ျမန္မာဒရမ္မာ ကားေတြ မရွိေတာ့ဘူး။ မရွိေတာ့တဲ့အတြက္ ဒရမ္မာကို လူမၾကည့္ေပမယ့္ ရေအာင္ ႐ိုက္တယ္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းနဲ႔ ႐ိုး႐ိုးသား သားဝန္ခံရရင္ ပရိသတ္ၾကည့္ပါေစ ဆိုၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာ။ ဟာသေတြအရမ္းေဟာ့တယ္ ဗ်ာ။ ဟာသ႐ိုက္ရင္ ပရိသတ္ ၾကည့္မွာပဲ။ အဲဒီေခတ္မွာေတာင္ ကိုယ့္ကားမၾကည့္ရင္ ေန၊ အႏုပညာ က်န္ရမယ္ဆိုၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ဒါ႐ိုက္တာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္ကို စဥ္ဆက္မျပတ္ ေလ့လာရင္သိမွာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္မွာ ကိုယ္ပိုင္အိမ္မရွိဘူး။ ကားမရွိဘူး။ အႏုပညာကိုခ်စ္လို႔ ႐ူးသြပ္စြာနဲ႔ လုပ္ေနပါတယ္။ အႏုပညာအတြက္ ကြၽန္ေတာ့္ အသက္ကို ေပးခဲ့ဖူးတဲ့ကားေတြ အမ်ားႀကီး ပါ။ ကြၽန္ေတာ္ စစ္စစ္မွန္မွန္နဲ႔ လုပ္ပါတယ္။ စစ္စစ္မွန္မွန္ နဲ႔ပဲ ျပပါတယ္။ ေသခ်ာ ကြၽန္ေတာ့္သမိုင္းကို ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ေရွ႕ကိုလည္း ေလ့လာပါ။ ေနာက္ကိုလည္း ေလ့လာပါ။ အားလံုးသိပါတယ္။

Voice : ခ်စ္ႀကိဳက္ကြဲညား ဇာတ္လမ္းေတြကို ႐ိုးအီေနတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အတြက္ ဒီကားက ပံုစံသစ္တစ္ခုကို ခ်ျပတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ ေဝဖန္မႈအေပၚ ကိုဝင္းထြန္းထြန္း ဘယ္လိုခံစားရလဲ။

WTT : ပရိသတ္က ဘာပဲ ေဝဖန္ေဝဖန္ပါ။ ပရိသတ္ေဝဖန္တာ မခံႏိုင္ရင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာရွင္လုပ္လို႔ မရပါဘူး။ အိမ္ကထြက္လာတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္ကို ေမတၱာပို႔ၿပီး ထြက္လာတာ။ ေစာ္ကားဖို႔ဆိုတာ လံုးဝအစီအစဥ္ မရွိဘူး။ ဒီဇာတ္ကားကို ဖန္တီးတာကလည္း ပရိသတ္ အၿမဲတမ္း ဒါႀကီးပဲ ေခါက္႐ိုးက်ဳိး ေနတဲ့အထဲမွာ မေနရေအာင္ အသစ္တစ္ခု ကို ဖန္တီးတာပါ။

ဖန္တီးတယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ ပရိသတ္ ႀကဳိက္ရင္လည္း ႀကိဳက္မယ္။ မႀကိဳက္ရင္ လည္း မႀကိဳက္ဘူးဆိုတာ အစကတည္းက ေတြးၿပီးသား။ ပရိသတ္ႀကိဳက္ေအာင္ ငါ ဒရမ္မာပိုင္တာပဲ။ ဒရမ္မာ႐ိုက္ရင္ ပရိသတ္ ႀကိဳက္မွာပဲဆိုၿပီး ႐ိုက္ေနလို႔ မရဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ပရိသတ္ေတြအတြက္
ေနာက္ထပ္အသစ္ ဘာလုပ္ေပးရမလဲ။ အႏုပညာသမား ဆိုတာ ပရိသတ္ကို အသစ္ အဆန္းေတြ အၿမဲခ်ေကြၽးေနရတာေပါ့။ ေလာကႀကီး
ထဲမွာ အသစ္ေတြေပးဖို႔ အတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာသမား ျဖစ္လာ
တာပါ။

လူတိုင္းက အရမ္းသာ ေျပာေနၾက တာပါ။ လက္ရွိ Sky Net နဲ႔ MRTV-4 မွာ ျပေနတဲ့ Channel V နဲ႔ MTV ဆိုတဲ့ Channel ေလာက္ပဲၾကည့္။ တျခား Channel မၾကည့္နဲ႔ဦး။ ဒီထက္အမ်ားႀကီး ဆိုးပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က
ေဈးကြက္ ပ်က္ေနပါတယ္၊ ဗီဒီယိုေပ်ာက္ပါမယ္လို႔ ဝိုင္းေအာ္ေနတဲ့ လူေတြ ၾကားထဲမွာ ကိုယ္နဲ႔ ၿပိဳင္ဘက္ေတြက အလကားျပေနတဲ့ Channel ေတြေပၚ
မွာ ရွိေနပါတယ္။ အဲဒီလို မီဒီယာအရ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ မီဒီယာသမား ေတြ
လည္း နားလည္ႏိုင္ပါတယ္။

ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ေဈးကြက္က ပ်က္ေနတယ္။ Entertainment ေတြက ကိုယ့္အိမ္မွာကို ထိုင္ၾကည့္လို႔ရတဲ့ အေနအထား ေတြရွိေနတယ္။ အဲဒီလို ေဈးကြက္ ၿပိဳင္ဆိုင္ေနရတဲ့ အေနအထားမ်ဳိးမွာ ဒီေလာက္ေတာင္ လုပ္ခြင့္မရွိဘူးဆို မလုပ္ပါဘူး။ ပန္းပဲေျခြမွာပါ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒါ Create လုပ္ တာပါ။ အသစ္တစ္ခုကို ျဖစ္ေအာင္ လုပ္တာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ ႐ိုးသားစြာ ဝန္ခံပါတယ္။ ပရိသတ္ကို မ႐ိုးမသားနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မွ ဆြဲမေခၚပါဘူး။ ပရိသတ္ဆီက ပိုက္ဆံကို မ႐ိုးသားစြာ လံုးဝမယူပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က မရွိလည္း ေနႏိုင္တဲ့သူေတြပါ။ ဒါေပမဲ့ စစ္မွန္တဲ့ အႏုပညာကိုေတာ့ ဘယ္လိုပဲ တိုက္ခိုက္၊ တိုက္ခိုက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ေနာက္ဆုတ္ၿပီး
ေခါင္းငံု႔သြားမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဆက္ၿပီးလုပ္သြားမွာပါ။ ဒီလို Create လုပ္တာကို အရင္ကထက္ပိုၿပီး အားေပးလာတဲ့ ပရိသတ္ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆက္ၿပီးဖန္တီး ေနဦးမွာပါပဲ။ ပရိသတ္အျမင္မွာ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈအရ အျမင္႐ိုင္းတယ္ထင္ရင္ ဆက္ျပဖို႔ အစီအစဥ္ မရွိပါဘူး
ျမန္မာဗီဒီယို ဇာတ္ကားမ်ား၏ အစဥ္အလာျဖစ္သည့္ ခ်စ္ႀကိဳက္ကြဲညား ဇာတ္လမ္းမ်ားမွ ခြဲထြက္တင္ျပထားသည့္ သည္းထိတ္ရင္ဖို ဇာတ္ကားဟုဆိုရမည့္ “မ်က္လံုးေလး ကလယ္ကလယ္” အမည္ရွိ ဗီဒီယိုဇာတ္ကား ထြက္ရွိလာရာ ယင္းဇာတ္ကား ထြက္ၿပီးၿပီးခ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ၏ တင္ျပမႈႏွင့္ ပါဝင္သည့္ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား၏ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈ အေပၚ အသိအမွတ္ျပဳၾကသူမ်ား ရွိသကဲ႔သို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ေရႊမႈန္ရတီ၏ ဇာတ္ဝင္ခန္းအခ်ဳိ႕ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးေဝဖန္မႈမ်ားလည္းက်ယ္က်ယ္ေလာင္ေလာင္ ထြက္ေပၚခဲ့သည္။ ထိုကဲ႔သို႔ ခ်ီးက်ဴးမႈ၊ေဝဖန္မႈမ်ား အေပၚ ဇာတ္ကားဒါ႐ိုက္တာ ဝင္းထြန္းထြန္း၏ သေဘာထားအျမင္ကို ေမးျမန္းထားျခင္းျဖစ္သည္။

Voice : ပရိသတ္ေတြၾကား ေရပန္းစားေနတဲ့ “မ်က္လံုးေလးကလယ္
ကလယ္” ဇာတ္ကားရဲ႕ ဂယက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဇာတ္ကားရဲ႕ ဒါ႐ိုက္တာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လိုျပန္ ေျဖရွင္းခ်င္ပါသလဲ။

WTT : အမွန္ကေတာ့ ဒါက ျပန္ေျဖရွင္းရမယ့္ ကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။ လူေတြ အရမ္းေျပာ ေနၾကတာဆိုေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႐ိုက္႐ိုး႐ိုက္စဥ္ အထဲမွာမွ အနုပညာအရ အေျပာင္ေျမာက္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္၊ ပိုေကာင္းေအာင္ ဖန္တီးလိုက္တာပဲ ရွိတယ္။ တကယ္တမ္း ႐ိုက္ကြင္းဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ရယ္၊ မင္းသား၊ မင္းသမီးရယ္ သံုးေယာက္တည္း ႐ိုက္လို႔ လံုးဝမရဘူး။ ႐ိုက္ကြင္းဆိုတာ လူႏွစ္ဆယ္၊ သံုးဆယ္နဲ႔ ႐ိုက္ရတာ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လိမ္လို႔မရဘူးေပါ့ေနာ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ တကယ္ ဒီမင္းသမီးႏွစ္လက္လံုးကို နမ္းလိုက္တယ္ ဆိုလို႔ရွိရင္ လံုးဝလိမ္လို႔မရပါဘူး။ နမ္းလိုက္ပါတယ္လို႔ ဒီမင္းသမီးႏွစ္လက္က ဝန္ခံလိုက္ရင္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေသဒဏ္ေပးလို႔ ရပါတယ္။ ဒါအမွန္တရားပါပဲ။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ နမ္းတဲ့အလုပ္ ကိုလည္း မႀကိဳက္ပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ အႏုပညာသမိုင္း ၁၅ ႏွစ္တာကာလမွာ ကြၽန္ေတာ့္သမိုင္းကို ေလ့လာၾကည့္ရင္ သိႏိုင္ပါတယ္။ ဘယ္မင္းသမီးကိုမွ နမ္းတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း႐ိုက္ခဲ့တာ မရွိပါဘူး။

ကြၽန္ေတာ္တို႔က အႏုပညာအရ အေျပာင္ေျမာက္ဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးတယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ က အေျပာင္ေျမာက္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္တယ္။ ဒီကားမွာ ကြၽန္ေတာ့္ မင္းသမီးႏွစ္လက္လံုးကို ကြၽန္ေတာ္တာဝန္ ယူႏိုင္ပါတယ္။

တခ်ဳိ႕ေသာကားေတြမွာ ၾကည့္ရင္ သိသာပါတယ္။ ဒီေခတ္မင္းသမီးေတြရဲ႕ အေနအထားကို ပရိသတ္ေတြလည္း သိၾကပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ့္ဇာတ္လမ္း
ထဲမွာ ပါတဲ့ မင္းသမီးႏွစ္လက္လံုးသည္ လံုးဝ ရင္သားေပၚျခင္း၊ ဒူးေပၚျခင္း၊
ေျခမ်က္စိ ေပၚျခင္း မရွိၾကပါဘူ။ အႏုပညာအရ သက္သက္ကိုပဲ ဖန္တီး
ထားတာပါ။ ဒီဇာတ္ဝင္ခန္းက ႏွစ္နာရီစာ ကားတစ္ကားမွာ ေလးမိနစ္
စာေတာင္ မရွိပါဘူး။ ပါရျခင္းအေၾကာင္းရင္း ကလည္း ဒီဟာႀကီးေပၚမွာ စိတ္ဝင္စားလာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ၿပီး ေခၚထားျခင္း လံုးဝမရွိပါဘူး။ နားလည္တဲ့ သူမ်ားအားလံုး သိပါတယ္။ ဇာတ္ဝင္ခန္းအရ လိုအပ္တဲ့ Scene တစ္ဆင္း ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဆိုပါေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ညီထြဋ္ေခါင္ဆို ဒီအိမ္ထဲကို ဒီေကာင္ေလး ျပန္မလာလို႔ မျဖစ္တဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း ျဖစ္တဲ့
အတြက္ ဒီဇာတ္ဝင္ခန္းကို ႐ိုက္ရပါတယ္။ စိုးျမတ္သူဇာအခန္း ဆိုရင္လည္း ေနတိုးရဲ႕အိုက္တင္မ်ားကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က Step by Step သြားရတာေပါ့ေနာ္။ ေရွ႕ပိုင္းမွာ သာမန္လူသားတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ဝင္လာတယ္။ ေနာက္မွာ သူသည္ နည္းနည္းေလး Psycho ရွိတယ္ဆိုတာ ပါးပါးေလးျပတယ္။ ေနာက္ေတာ့မွ တျဖည္းျဖည္း သူစိတ္လြတ္သြားတာကို
ျပရပါတယ္။ စိတ္လြတ္သြားၿပီဆိုတဲ့ ေဝဒနာရွင္တစ္ ေယာက္ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ ျပဖို႔အတြက္ သူ႔မိန္းမနဲ႔မွားတဲ့ အခန္းက မထည့္လို႔မရတဲ့ အခန္းပါ။ မူရင္းဝတၳဳ မွာလည္း ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ေသာ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြ ရွိပါေသး တယ္။ ကြၽန္ေတာ္ တမင္ကို မထည့္တာပါ။ မွန္တင္ခံုေရွ႕ ေကာင္မေလး စိတ္ကူးယဥ္တဲ့ အခန္းေတြ ရွိပါေသးတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ဒီဇာတ္ကားမွာ ေပး
ခ်င္တာက Suspence ဘက္ကို ေပးခ်င္တာပါ။ Sex နဲ႔ လံုးဝ မဆိုင္ပါဘူး။ အဲဒီအတြက္ ျပသင့္တဲ့ ကားတစ္ကား ကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးလိုက္တာပါ။

ဒီအခ်ိန္မွာ ပရိသတ္က အရမ္းလည္း အျမင္က်ယ္လာပါတယ္။ နားလည္း နားလည္လာပါတယ္။ အခုလို Hot ျဖစ္လာတာက မ႐ိုးသားတဲ့ အဖြဲ႕
ေတြေၾကာင့္လည္း ပါပါတယ္။ ႐ိုး႐ိုးသားသားနဲ႔တကယ့္ကို ေစတနာနဲ႔ ေျပာတဲ့
သူေတြလည္း ရွိပါတယ္။ အမ်ားစုကေတာ့ ဒီကားကို လက္ခံၾကပါ တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႐ိုး႐ိုးသားသားနဲ႔ အေကာင္းဆံုး ဖန္တီးထားတယ္ဆိုတာ အားလံုးသိပါတယ္။ ဇာတ္သည္လည္း မြဲျပာ ပုဆိုး႐ိုက္ေနၾကတဲ့ ခ်စ္ႀကိဳက္ညားကြဲ ဇာတ္ လည္းမဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္ကို Create လုပ္ထားတဲ့ ကားတစ္ကားပါ။ ေလာေလာ ဆယ္မွာ ထုတ္လုပ္မႈ အေျခအေနက က်ဥ္းက်ဥ္းေလးပါ။ ဒီလိုအေနအထားမွာ ၁၁ ညတိတိ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အပင္ပန္းခံၿပီး ႐ိုက္ထားပါတယ္။ ပါတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ အားလံုးလည္း အရမ္းႀကိဳးစားထားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ပါတဲ့ ကင္မရာ အဖြဲ႕ေတြလည္း အရမ္းပင္ပန္းပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ႐ိုက္ေနက်ပံုစံထက္ ပိုပင္ပန္းပါ တယ္။ ကြၽန္ေတာ္႐ိုက္ေနက် ဒရမ္မာကား လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီကားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဇာတ္ဝင္ခန္းအရ ၉ တန္း
ေက်ာင္းသူ မဟုတ္ေပမယ့္ ၉ တန္းေက်ာင္းသူကို ဒီလို ႐ိုက္တယ္ဆိုၿပီး
ေဝဖန္ေနတဲ့သူေတြ ရွိတဲ့ အတြက္ ပရိသတ္က ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ဓာတ္ က်မွာစိုးၿပီး အရမ္း အားေပးေနတယ္။ အခုလို အားေပးေနတဲ့၊ ကြၽန္ေတာ့္
အစား တိုက္ခိုက္ေပးေနတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အားလံုးကို ေက်းဇူး
တင္ပါတယ္။ အမွန္တရားကို အားလံုးသိပါတယ္။ ဘယ္လိုမွ လိမ္လို႔ မရပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အတူ ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ လူေလး ငါးဆယ္ အားလံုး မေသေသးပါဘူး။ ေမးၾကည့္လို႔ရပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ ေပၚလာမွာပါ။ အဲဒီမင္းသမီးႏွစ္လက္ကို လံုးဝမနမ္းထားပါဘူး။

Voice : ဒါဆို ဒီကားမွာ ေဝဖန္ေနၾကတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြကို ကင္မရာ လွည့္စားခ်က္ေတြနဲ႔ ႐ိုက္ခဲ့တာေပါ့။

WTT : ကင္မရာလွည့္စားခ်က္နဲ႔ ႐ိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီကားမွာ ကြၽန္ေတာ္ စိုးျမတ္သူဇာပါတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္းကို ႐ိုက္သြားတာ ပညာသည္ၾကည့္ရင္ သေဘာ ေပါက္ပါတယ္။ အဲဒီဇာတ္ဝင္ခန္းက လူတိုင္း ႐ိုက္ေနတဲ့ ပံုစံပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ လူတိုင္း ႐ိုက္ေနတဲ့ ပံုစံထက္ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က ခုတင္ကို ၃၆၀ ဒီဂရီျပည့္ေအာင္ ပတ္ၿပီး ႐ိုက္ထားတာပါ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ပစၥည္းမရွိပါဘူး။ ရွိတဲ့ ပစၥည္းနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ရေအာင္ ႐ိုက္ထားပါတယ္။

ဖန္တီးတတ္တဲ့သူ အခ်င္းခ်င္းဆို ဒီဇာတ္ဝင္ခန္းကို ဘယ္လို ႐ိုက္သလဲဆိုတာ ၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ သိတယ္။ စိတ္ကူးေတာင္ မယဥ္ရဲတဲ့ ကဒ္ပါ။ အဲဒီကဒ္မ်ဳိးကို ကြၽန္ေတာ္မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ရွိတဲ့ ပစၥည္းနဲ႔ ရေအာင္ လုပ္ထားပါတယ္။ အဲဒီဇာတ္ဝင္ခန္းမွာ ကင္မရာ႐ိုက္ခ်က္ေတြ အျပင္ မီးအလင္းအေမွာင္ပိုင္း ေတြကို ျပထားပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဖေရာင္းတိုင္မီးရဲ႕ Foreground ထဲမွာ Background က လူေတြကို ျပတ္သားစြာ ျမင္ရေအာင္ ႐ိုက္ျပ ထားပါတယ္။ ဒီလို႐ိုက္တာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဗီဒီယိုကားေတြမွာ ရွားပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ အေကာင္းဆံုး ကင္မရာနဲ႔ မျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ထားပါတယ္။

Voice : ဒီကားမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ မင္းသမီးက ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ ျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ ေဝဖန္ေနၾကတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတြကို ျပတဲ့အခါ နိမိတ္ပံုေတြနဲ႔ ျပလို႔ရရဲ႕သားနဲ႔ အျပၾကမ္းတယ္လို႔ ေျပာၾကတဲ့အေပၚ ဘာေျပာခ်င္ပါသလဲ။

WTT : နိမိတ္ပံုနဲ႔ ျပတယ္ဆိုတဲ့ ေနရာမွာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ ဒီႏွင္းဆီပန္းခ်ည္းပဲ ေျခြခ်တယ္ဆိုတာကို လူတန္းစားတစ္ရပ္က ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ေဆာ္ေနတာၾကာၿပီ။ မင္းတို႔ျမန္မာကားက ဒီအခန္း႐ိုက္ရင္ ပန္းေၾကြတာနဲ႔ ၿပီးသြားတာပဲ။ အဲဒီေလာက္လြယ္တာ ငါ့သမီးေတာင္ ႐ိုက္တတ္တယ္ဆိုၿပီး ေစာ္ကားမႈမ်ဳိးေတြကို ခံရတာ ကြၽန္ေတာ့္ အႏုပညာသက္ ၁၅ ႏွစ္ထဲမွာ ေထာင္နဲ႔ခ်ီခံရတာ။ ေနာက္မင္းတို႔ ကားေတြက ေျပာင္းလဲတယ္လို႔ ေျပာေပမယ့္ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒါပါပဲကြာဆိုၿပီး လက္ရွိေဝဖန္တဲ့ သူေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိတယ္။ အဲဒီလို အေနအထားမ်ဳိးမွာ ဆယ္ေက်ာ္သက္ဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔က စဥ္းစားလို႔မရဘူး။ ေနာက္တစ္ခုက ကြၽန္ေတာ့္မွာ အခက္အခဲရွိတာက ဒီမင္းသမီးက အဲဒီေတာ့မွ ကြၽန္ေတာ္ စဆံုဖူးတဲ့အတြက္ သူ႔အသက္ဘယ္ေလာက္ရွိလဲ ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္မစဥ္းစား ႏိုင္ေသးဘူး။
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရင္ ေလးဆယ္ေက်ာ္ မင္းသမီးေတြလည္း ဇာတ္က ေတာင္းဆိုရင္ တစ္ခါတေလက် ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္အခန္းေတြ ႐ိုက္ရတာပဲ။ ဇာတ္က ေတာင္းဆိုရင္ ႐ိုက္ကို႐ိုက္ရပါတယ္။ ဇာတ္အေပၚ သစၥာရွိရတာ ေပါ့ေနာ္။ ဒီမင္းသမီးက ဒီဇာတ္ေကာင္ေနရာမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရၿပီ ဆို ဇာတ္ကေတာင္းဆိုလာရင္ လုပ္ကိုလုပ္ရ မွာပါပဲ။ ဒီကေလးက သူမ်ားေတြေျပာေတာ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္သာ ေျပာတာပါ။ စိုးျမတ္သူဇာရဲ႕ အရပ္ထက္ လက္ေလးလံုးေလာက္ ျမင့္ပါတယ္။ ဒီ့အတြက္ သူ႔ကို ဆယ္ေက်ာ္ သက္ပံုစံမ်ဳိး ႐ိုက္လို႔ မရပါဘူး။ ဇာတ္အရ သူက ဆယ္ေက်ာ္သက္လို႔ ေျပာထားရင္ ဒီလို ဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ဳိး လံုးဝမ႐ိုက္ပါဘူး။ ဇာတ္ကားထဲမွာကိုက သူဟာကိုးတန္း ေက်ာင္းသူပါဆိုတဲ့ အ႐ုပ္လည္းမရွိဘူး။ အေျပာလည္းမရွိဘူး။ ဇာတ္မွာကိုက သူမ်ားအိမ္မွာ စာျပၿပီးေတာင္ ေနလို႔ရတဲ့ အေနအထားရွိတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ဆိုတာ အဖြင့္ထဲက ကြၽန္ေတာ္ ေျပာၿပီးသားပါ။ သူဟာကိုးတန္း၊ ဆယ္ေက်ာ္သက္လို႔ ေျပာတာကိုက ေတာ္ေတာ္မ႐ိုးသားတဲ့ သေဘာ ေဆာင္ပါတယ္။ ဇာတ္ကို ေသခ်ာေလ့လာ ၾကည့္လိုက္ပါ။

Voice : ဒီထဲမွာပါတဲ့ ဇာတ္ဝင္ခန္း ေတြကို ဝတၳဳအတိုင္း ႐ိုက္ခဲ့တာလား။ ဒါမွ မဟုတ္ ဇာတ္ညႊန္းမွာ ျပင္ဆင္ျဖည့္စြက္ၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာရွိလား။

WTT : ဝတၳဳအတိုင္း ႐ိုက္ခဲ့တာ ပါ။ ဒါေပမဲ့ ဝတၳဳက ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာတဲ့ ဝတၳဳျဖစ္တဲ့ အတြက္ Modernize ျဖစ္ေအာင္ေတာ့ ႐ိုက္တာေပါ့ေနာ္။ ဇာတ္ေက်ာ႐ိုး ပ်က္သြားေအာင္ လံုးဝမျပင္ထားဘူး။ သီးသန္႔ႀကီး ဒီအခန္းပါရမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ ျဖည့္စြက္ထားတာ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ဝတၳဳမွာ ကို ဒီအခန္းက ပါတယ္။ ဝတၳဳထဲမွာဆို ဒီေကာင္မေလး မွန္တင္ခံုေရွ႕မွာ ထပ္ၿပီး စိတ္ကူးယဥ္ေသးတာ။ အဲဒီအခန္းက အခု ေျပာသလိုေတြ ေျပာခံရမွာစိုးတဲ့အတြက္ ႐ိုက္ကိုမ႐ိုက္ထားတာပါ။ ဇာတ္ညႊန္းထဲမွာ လည္းရွိပါတယ္။

Voice : ဒီကားက ကိုဝင္းထြန္းထြန္း အားသန္တဲ့ ဒရမ္မာလိုင္းကေန ကြဲထြက္ ေနတယ္ေလ။ ဒီကားေလး ႐ိုက္ျဖစ္သြားတာ ဘာေၾကာင့္လဲ။

WTT : ဒီႏွစ္ထဲမွာ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေလ့လာေနတဲ့ အုပ္စုဆို သိတယ္ဗ်။ ဒီႏွစ္ထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္ ဒရမ္မာေတြ အရမ္း႐ိုက္ခဲ့တယ္။ အဲဒီလို အရမ္း႐ိုက္တယ္လို႔ လူေတြ အရမ္းေျပာေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ၊ ေျပာင္းလဲမႈ ေတြ ျဖစ္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ၊ ကြၽန္ေတာ္ ဒရမ္မာ လံုးဝမ႐ိုက္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီကားနဲ႔ အတူတူ “ခ်စ္တယ္” ဆိုတဲ့ကားကို ဒီမင္းသား မင္းသမီးနဲ႔ ႐ိုက္ခဲ့ပါတယ္။ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ ကားေရာ၊ ေရွ႕က႐ိုက္ခဲ့တဲ့ “ေမာင္ေရးတဲ့ ကဗ်ာ” တို႔၊ “အသက္ဝင္သြားတဲ့ ေသဆံုးျခင္း” အားလံုး Romantic ကားေတြပါပဲ။ အဲဒီထဲမွာ ကြၽန္ေတာ္က ဟာသကိုေရွာင္တဲ့ အတြက္ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ ဇာတ္က ရွားပါတယ္။ ဒီ့အတြက္ Suspence ေလးေတြ ကြၽန္ေတာ္႐ိုက္ပါတယ္။ တမင္ႀကီး အဲဒီ အခန္း႐ိုက္ခ်င္လို႔ ဒီကားကို ေရြးခဲ့တာ လံုးဝမဟုတ္ဘူး။ ကားကို အစအဆံုးၾကည့္ရင္ ၾကည့္တဲ့သူအားလံုး သိတယ္။ အစအဆံုး ၾကည့္လိုက္ပါလို႔ပဲ ေျပာခ်င္တယ္။

Voice : ႐ိုက္ေနက် ဒရမ္မာ ဇာတ္ကားေတြ မ႐ိုက္ျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့။

WTT : ဒရမ္မာလည္း ႐ိုက္တယ္။ အရင္ကေလာက္ေတာ့ Solic Drama ႀကီးေတြ ႐ိုက္တဲ့အလုပ္ကို မလုပ္ေတာ့ဘူးလို႔ ေျပာတာပါ။ အဲဒီေခတ္အခါတုန္းက ဟာသကားေတြ အရမ္းႀကီးစိုးတဲ့အတြက္ ျမန္မာဒရမ္မာ ကားေတြ မရွိေတာ့ဘူး။ မရွိေတာ့တဲ့အတြက္ ဒရမ္မာကို လူမၾကည့္ေပမယ့္ ရေအာင္ ႐ိုက္တယ္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းနဲ႔ ႐ိုး႐ိုးသား သားဝန္ခံရရင္ ပရိသတ္ၾကည့္ပါေစ ဆိုၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာ။ ဟာသေတြအရမ္းေဟာ့တယ္ ဗ်ာ။ ဟာသ႐ိုက္ရင္ ပရိသတ္ ၾကည့္မွာပဲ။ အဲဒီေခတ္မွာေတာင္ ကိုယ့္ကားမၾကည့္ရင္ ေန၊ အႏုပညာ က်န္ရမယ္ဆိုၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ဒါ႐ိုက္တာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္ကို စဥ္ဆက္မျပတ္ ေလ့လာရင္သိမွာပါ။ ကြၽန္ေတာ့္မွာ ကိုယ္ပိုင္အိမ္မရွိဘူး။ ကားမရွိဘူး။ အႏုပညာကိုခ်စ္လို႔ ႐ူးသြပ္စြာနဲ႔ လုပ္ေနပါတယ္။ အႏုပညာအတြက္ ကြၽန္ေတာ့္ အသက္ကို ေပးခဲ့ဖူးတဲ့ကားေတြ အမ်ားႀကီး ပါ။ ကြၽန္ေတာ္ စစ္စစ္မွန္မွန္နဲ႔ လုပ္ပါတယ္။ စစ္စစ္မွန္မွန္ နဲ႔ပဲ ျပပါတယ္။ ေသခ်ာ ကြၽန္ေတာ့္သမိုင္းကို ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ေရွ႕ကိုလည္း ေလ့လာပါ။ ေနာက္ကိုလည္း ေလ့လာပါ။ အားလံုးသိပါတယ္။

Voice : ခ်စ္ႀကိဳက္ကြဲညား ဇာတ္လမ္းေတြကို ႐ိုးအီေနတဲ့ ပရိသတ္ေတြ အတြက္ ဒီကားက ပံုစံသစ္တစ္ခုကို ခ်ျပတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ပရိသတ္ေတြရဲ႕ ေဝဖန္မႈအေပၚ ကိုဝင္းထြန္းထြန္း ဘယ္လိုခံစားရလဲ။

WTT : ပရိသတ္က ဘာပဲ ေဝဖန္ေဝဖန္ပါ။ ပရိသတ္ေဝဖန္တာ မခံႏိုင္ရင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာရွင္လုပ္လို႔ မရပါဘူး။ အိမ္ကထြက္လာတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ပရိသတ္ကို ေမတၱာပို႔ၿပီး ထြက္လာတာ။ ေစာ္ကားဖို႔ဆိုတာ လံုးဝအစီအစဥ္ မရွိဘူး။ ဒီဇာတ္ကားကို ဖန္တီးတာကလည္း ပရိသတ္ အၿမဲတမ္း ဒါႀကီးပဲ ေခါက္႐ိုးက်ဳိး ေနတဲ့အထဲမွာ မေနရေအာင္ အသစ္တစ္ခု ကို ဖန္တီးတာပါ။

ဖန္တီးတယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ ပရိသတ္ ႀကဳိက္ရင္လည္း ႀကိဳက္မယ္။ မႀကိဳက္ရင္ လည္း မႀကိဳက္ဘူးဆိုတာ အစကတည္းက ေတြးၿပီးသား။ ပရိသတ္ႀကိဳက္ေအာင္ ငါ ဒရမ္မာပိုင္တာပဲ။ ဒရမ္မာ႐ိုက္ရင္ ပရိသတ္ ႀကိဳက္မွာပဲဆိုၿပီး ႐ိုက္ေနလို႔ မရဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ပရိသတ္ေတြအတြက္
ေနာက္ထပ္အသစ္ ဘာလုပ္ေပးရမလဲ။ အႏုပညာသမား ဆိုတာ ပရိသတ္ကို အသစ္ အဆန္းေတြ အၿမဲခ်ေကြၽးေနရတာေပါ့။ ေလာကႀကီး
ထဲမွာ အသစ္ေတြေပးဖို႔ အတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အႏုပညာသမား ျဖစ္လာ
တာပါ။

လူတိုင္းက အရမ္းသာ ေျပာေနၾက တာပါ။ လက္ရွိ Sky Net နဲ႔ MRTV-4 မွာ ျပေနတဲ့ Channel V နဲ႔ MTV ဆိုတဲ့ Channel ေလာက္ပဲၾကည့္။ တျခား Channel မၾကည့္နဲ႔ဦး။ ဒီထက္အမ်ားႀကီး ဆိုးပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က
ေဈးကြက္ ပ်က္ေနပါတယ္၊ ဗီဒီယိုေပ်ာက္ပါမယ္လို႔ ဝိုင္းေအာ္ေနတဲ့ လူေတြ ၾကားထဲမွာ ကိုယ္နဲ႔ ၿပိဳင္ဘက္ေတြက အလကားျပေနတဲ့ Channel ေတြေပၚ
မွာ ရွိေနပါတယ္။ အဲဒီလို မီဒီယာအရ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ မီဒီယာသမား ေတြ
လည္း နားလည္ႏိုင္ပါတယ္။

ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ ေဈးကြက္က ပ်က္ေနတယ္။ Entertainment ေတြက ကိုယ့္အိမ္မွာကို ထိုင္ၾကည့္လို႔ရတဲ့ အေနအထား ေတြရွိေနတယ္။ အဲဒီလို ေဈးကြက္ ၿပိဳင္ဆိုင္ေနရတဲ့ အေနအထားမ်ဳိးမွာ ဒီေလာက္ေတာင္ လုပ္ခြင့္မရွိဘူးဆို မလုပ္ပါဘူး။ ပန္းပဲေျခြမွာပါ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒါ Create လုပ္ တာပါ။ အသစ္တစ္ခုကို ျဖစ္ေအာင္ လုပ္တာပါ။ ကြၽန္ေတာ္ ႐ိုးသားစြာ ဝန္ခံပါတယ္။ ပရိသတ္ကို မ႐ိုးမသားနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မွ ဆြဲမေခၚပါဘူး။ ပရိသတ္ဆီက ပိုက္ဆံကို မ႐ိုးသားစြာ လံုးဝမယူပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္တို႔က မရွိလည္း ေနႏိုင္တဲ့သူေတြပါ။ ဒါေပမဲ့ စစ္မွန္တဲ့ အႏုပညာကိုေတာ့ ဘယ္လိုပဲ တိုက္ခိုက္၊ တိုက္ခိုက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔က ေနာက္ဆုတ္ၿပီး
ေခါင္းငံု႔သြားမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဆက္ၿပီးလုပ္သြားမွာပါ။ ဒီလို Create လုပ္တာကို အရင္ကထက္ပိုၿပီး အားေပးလာတဲ့ ပရိသတ္ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆက္ၿပီးဖန္တီး ေနဦးမွာပါပဲ။ ပရိသတ္အျမင္မွာ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈအရ အျမင္႐ိုင္းတယ္ထင္ရင္ ဆက္ျပဖို႔ အစီအစဥ္ မရွိပါဘူး

No comments :

Post a Comment

Blogger Widgets
Back to Top