ျပည္တြင္းတြင္ မိုဘိုင္းဆင္းမ္ကတ္မ်ား ေရာင္းခ်မည့္စနစ္မ်ားႏွင့္
ပတ္သက္ၿပီး ျပည္သူမ်ားဘက္မွ အႀကံျပဳလိုသည့္ အခ်က္မ်ားကို ေမ ၅ ရက္မွ ၁၉
ရက္အထိ ေကာက္ခံသြားမည္ျဖစ္သည္ဟု ဆက္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနက
ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားကတစ္ဆင့္ ေၾကညာထားသည္။
မိုဘိုင္းေအာ္ပေရတာမ်ားက ဆင္းမ္ကတ္မ်ား ေရာင္းခ်ရာတြင္
က်င့္သံုးမည့္ အခ်က္အလက္မ်ား အေပၚ အမ်ားျပည္သူဘက္က
အႀကံျပဳတင္ျပႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး အႀကံျပဳတင္ျပလႊာမ်ားကို www.mcit.gov.mm တြင္ ရယူႏိုင္မည္ျဖစ္ကာ ေမလ ၁၉ ရက္၊ ညေန ၄နာရီ ၃၀ မိနစ္ေနာက္ဆံုးထားၿပီး အႀကံျပဳခ်က္မ်ား ေပးသြင္း ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။
မိုဘိုင္းဆင္းမ္ကတ္မ်ား ေရာင္းခ်မည့္ စနစ္ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး
လက္ရွိက်င့္သံုးေနသည့္ အေရာင္းစနစ္မ်ားကို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရန္ လိုအပ္ၿပီး
ျပည္သူလူထုထံ ေပးအပ္ႏိုင္မည့္ ၀န္ေဆာင္မႈကို အမွန္အတိုင္း ႀကိဳ တင္
တင္ျပထားသင့္သည္ဟု စီးပြားေရးပညာရွင္တစ္ဦးက သံုးသပ္သည္။
၎က “လက္ရွိအစိုးရက်င့္သံုးေနတဲ့ မိုဘိုင္းဆင္းမ္ကတ္ ေရာင္းတဲ့စနစ္ေတြကို
ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲပစ္ရမယ္။ ဘယ္ Service (၀န္ေဆာင္မႈ) လိုခ်င္ရင္
ေစ်းႏႈန္းဘယ္ေလာက္ဆိုတာကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ေျပာထားရ မယ္။ ျပည္သူကို
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေပးထားၿပီး ျဖစ္မလာရင္ ယံုၾကည္မႈ ေလ်ာ့သြားမယ္” ဟု ဆိုသည္။
ေဒသအလိုက္ လိုအပ္သည့္ပမာဏကို တစ္ၿပိဳင္နက္ခ်ထားႏိုင္ရန္လိုအပ္ၿပီး
အေရအတြက္အကန္႔အသတ္ ျဖင့္ ေရာင္းခ်ပါက အဆင္မေျပမႈမ်ား
ႀကံဳေတြ႕ႏိုင္သည္ဟုလည္း ၎က ဆက္လက္သံုးသပ္သည္။
“ရန္ကုန္အတြက္ အေရအတြက္ ဘယ္ေလာက္ လိုသလဲ။ လိုအပ္တဲ့ ပမာဏကို
တစ္ၿပိဳင္နက္ ခ်ေပးႏိုင္ရ မယ္။ ရန္ကုန္က ဘယ္ေလာက္၊ က်န္တဲ့ေနရာေတြက
ဘယ္ေလာက္ ကန္႔သတ္ခ်ေပးေနဦးမယ္ဆိုရင္ အဆင္မေျပဘူး။ လိုအပ္သေလာက္ကို
ဖြင့္ေရာင္းႏိုင္ရမယ္” ဟု ေျပာသည္။
မိုဘိုင္းေအာ္ပေရတာမ်ားဘက္မွ ေဒသခံျပည္သူမ်ား၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို
ေလ့လာၿပီး တစ္ႏိုင္ငံလံုးအႏွံ႔ ၀န္ေဆာင္မႈေကာင္းမ်ား ျဖန္႔ၾကက္ေပးႏိုင္ရန္
ေဆာင္ရြက္သင့္သည္ဟုလည္း Samsung ကုမၸဏီက အႀကီးတန္းေစ်းကြက္ ရွာေဖြေရးအရာရွိ
ကိုသီဟလုလင္က သံုးသပ္သည္။
ကိုသီဟလုလင္က “ျပည္သူေတြဘက္ကို အႀကံျပဳခ်က္ ေကာက္တယ္ဆိုတာ
အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ ဒါမွ အသံုးျပဳသူေတြ ဘာေတြလိုအပ္တယ္ဆိုတာကို သိရမယ္။
ေအာ္ပေရတာေတြဘက္ကလည္း လိုအပ္တာ ေတြကို ျပင္ဆင္ႏိုင္မယ္။ ေဒသတြင္း
ျပည္သူေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ေလ့လာၿပီး တစ္ႏိုင္ငံလံုးအႏွံ႔ ၀န္ေဆာင္မႈ
ေကာင္းေတြ ေပးႏိုင္ေအာင္ လုပ္ရပါမယ္။ ဆင္းမ္ကတ္ အေရာင္းကိုေတာ့ လြတ္လြတ္
လပ္ လပ္ဖြင့္ၿပီး ေရာင္းေစခ်င္ပါတယ္” ဟု မဇၩိမကို ေျပာသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ဖုန္းအသံုးျပဳမႈ ၀န္ေဆာင္ခ ေကာက္ခံသည့္စနစ္ကို
မိုဘုိင္းဖုန္းေခၚဆိုမႈႏွင့္ Data အသံုး ျပဳမႈ သီးျခားေကာက္ခံသင့္သည္ဟုလည္း
စီးပြားေရးေဆာင္းပါးမ်ား ေရးသားသူ ပညာရွင္တစ္ဦးက သံုး သပ္သည္။
“Service Plan ကို ခြဲျခားၿပီး
ေကာက္ခံသင့္တယ္။ ဖုန္းသီးသန္႔အသံုးျပဳမႈနဲ႔Data အသံုးျပဳမႈက ခြဲျခားၿပီး
ကို ေကာက္ရမွာ။ အမ်ားတတ္ႏိုင္တဲ့ ေစ်းႏႈန္းျဖစ္ၿပီး စီးပြားေရး
အက်ိဳးရွိမယ့္ ေစ်းႏႈန္းတစ္ခုကို သတ္မွတ္ ရမယ္” ဟု ၎က သံုးသပ္သည္။
ျပည္တြင္းတြင္ မိုဘိုင္းဆင္းမ္ကတ္မ်ား ေရာင္းခ်မည့္စနစ္မ်ားႏွင့္
ပတ္သက္ၿပီး ျပည္သူမ်ားဘက္မွ အႀကံျပဳလိုသည့္ အခ်က္မ်ားကို ေမ ၅ ရက္မွ ၁၉
ရက္အထိ ေကာက္ခံသြားမည္ျဖစ္သည္ဟု ဆက္သြယ္ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနက
ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားကတစ္ဆင့္ ေၾကညာထားသည္။
မိုဘိုင္းေအာ္ပေရတာမ်ားက ဆင္းမ္ကတ္မ်ား ေရာင္းခ်ရာတြင္
က်င့္သံုးမည့္ အခ်က္အလက္မ်ား အေပၚ အမ်ားျပည္သူဘက္က
အႀကံျပဳတင္ျပႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး အႀကံျပဳတင္ျပလႊာမ်ားကို www.mcit.gov.mm တြင္ ရယူႏိုင္မည္ျဖစ္ကာ ေမလ ၁၉ ရက္၊ ညေန ၄နာရီ ၃၀ မိနစ္ေနာက္ဆံုးထားၿပီး အႀကံျပဳခ်က္မ်ား ေပးသြင္း ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္ဟု ေဖာ္ျပထားသည္။
မိုဘိုင္းဆင္းမ္ကတ္မ်ား ေရာင္းခ်မည့္ စနစ္ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး
လက္ရွိက်င့္သံုးေနသည့္ အေရာင္းစနစ္မ်ားကို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရန္ လိုအပ္ၿပီး
ျပည္သူလူထုထံ ေပးအပ္ႏိုင္မည့္ ၀န္ေဆာင္မႈကို အမွန္အတိုင္း ႀကိဳ တင္
တင္ျပထားသင့္သည္ဟု စီးပြားေရးပညာရွင္တစ္ဦးက သံုးသပ္သည္။
၎က “လက္ရွိအစိုးရက်င့္သံုးေနတဲ့ မိုဘိုင္းဆင္းမ္ကတ္ ေရာင္းတဲ့စနစ္ေတြကို
ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲပစ္ရမယ္။ ဘယ္ Service (၀န္ေဆာင္မႈ) လိုခ်င္ရင္
ေစ်းႏႈန္းဘယ္ေလာက္ဆိုတာကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ေျပာထားရ မယ္။ ျပည္သူကို
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေပးထားၿပီး ျဖစ္မလာရင္ ယံုၾကည္မႈ ေလ်ာ့သြားမယ္” ဟု ဆိုသည္။
ေဒသအလိုက္ လိုအပ္သည့္ပမာဏကို တစ္ၿပိဳင္နက္ခ်ထားႏိုင္ရန္လိုအပ္ၿပီး
အေရအတြက္အကန္႔အသတ္ ျဖင့္ ေရာင္းခ်ပါက အဆင္မေျပမႈမ်ား
ႀကံဳေတြ႕ႏိုင္သည္ဟုလည္း ၎က ဆက္လက္သံုးသပ္သည္။
“ရန္ကုန္အတြက္ အေရအတြက္ ဘယ္ေလာက္ လိုသလဲ။ လိုအပ္တဲ့ ပမာဏကို
တစ္ၿပိဳင္နက္ ခ်ေပးႏိုင္ရ မယ္။ ရန္ကုန္က ဘယ္ေလာက္၊ က်န္တဲ့ေနရာေတြက
ဘယ္ေလာက္ ကန္႔သတ္ခ်ေပးေနဦးမယ္ဆိုရင္ အဆင္မေျပဘူး။ လိုအပ္သေလာက္ကို
ဖြင့္ေရာင္းႏိုင္ရမယ္” ဟု ေျပာသည္။
မိုဘိုင္းေအာ္ပေရတာမ်ားဘက္မွ ေဒသခံျပည္သူမ်ား၏ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို
ေလ့လာၿပီး တစ္ႏိုင္ငံလံုးအႏွံ႔ ၀န္ေဆာင္မႈေကာင္းမ်ား ျဖန္႔ၾကက္ေပးႏိုင္ရန္
ေဆာင္ရြက္သင့္သည္ဟုလည္း Samsung ကုမၸဏီက အႀကီးတန္းေစ်းကြက္ ရွာေဖြေရးအရာရွိ
ကိုသီဟလုလင္က သံုးသပ္သည္။
ကိုသီဟလုလင္က “ျပည္သူေတြဘက္ကို အႀကံျပဳခ်က္ ေကာက္တယ္ဆိုတာ
အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ ဒါမွ အသံုးျပဳသူေတြ ဘာေတြလိုအပ္တယ္ဆိုတာကို သိရမယ္။
ေအာ္ပေရတာေတြဘက္ကလည္း လိုအပ္တာ ေတြကို ျပင္ဆင္ႏိုင္မယ္။ ေဒသတြင္း
ျပည္သူေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ေလ့လာၿပီး တစ္ႏိုင္ငံလံုးအႏွံ႔ ၀န္ေဆာင္မႈ
ေကာင္းေတြ ေပးႏိုင္ေအာင္ လုပ္ရပါမယ္။ ဆင္းမ္ကတ္ အေရာင္းကိုေတာ့ လြတ္လြတ္
လပ္ လပ္ဖြင့္ၿပီး ေရာင္းေစခ်င္ပါတယ္” ဟု မဇၩိမကို ေျပာသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ဖုန္းအသံုးျပဳမႈ ၀န္ေဆာင္ခ ေကာက္ခံသည့္စနစ္ကို
မိုဘုိင္းဖုန္းေခၚဆိုမႈႏွင့္ Data အသံုး ျပဳမႈ သီးျခားေကာက္ခံသင့္သည္ဟုလည္း
စီးပြားေရးေဆာင္းပါးမ်ား ေရးသားသူ ပညာရွင္တစ္ဦးက သံုး သပ္သည္။
“Service Plan ကို ခြဲျခားၿပီး
ေကာက္ခံသင့္တယ္။ ဖုန္းသီးသန္႔အသံုးျပဳမႈနဲ႔Data အသံုးျပဳမႈက ခြဲျခားၿပီး
ကို ေကာက္ရမွာ။ အမ်ားတတ္ႏိုင္တဲ့ ေစ်းႏႈန္းျဖစ္ၿပီး စီးပြားေရး
အက်ိဳးရွိမယ့္ ေစ်းႏႈန္းတစ္ခုကို သတ္မွတ္ ရမယ္” ဟု ၎က သံုးသပ္သည္။
No comments :
Post a Comment