Blogger Widgets

Monday, 24 June 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ မီးရထား လိုင္းသစ္ေျခာက္ခု ထပ္တိုးမည္ဟု သိရ

station-june24
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း တစ္ေနရာအား ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေဇာ္ေဌးသန္း)
ေနာက္ထပ္အႏွစ္ ၃၀ အတြင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၌ မီးရထားလမ္းေၾကာင္းသစ္ ငါးခု ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕မည့္အျပင္ မီးရထားလိုင္းသစ္ ေျခာက္ခုလည္း ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ လ်ာထားသည္ဟု ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏွင့္ JICA တို႔ ပူးေပါင္းအေကာင္အထည္ ေဖာ္ေနသည့္ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း" အရ သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ သံုးရာခိုင္ႏႈန္းသာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား အသံုးျပဳေနေၾကာင္းႏွင့္ လာမည့္ ၂၀၄၀ တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား အသံုးျပဳလာမည္ဟု ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ ရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏွင့္ မီးရထား လမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အသစ္ထပ္မံ တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္မည့္အျပင္ မီးရထားလိုင္းသစ္ ေျခာက္လိုင္းလည္း ထပ္တိုးရန္ အဆိုျပဳထားျခင္းၿပီး ထပ္တိုးခ်ဲ႕မည့္ လိုင္းသစ္မ်ားကိုမူ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း" တြင္ အတိအက် မပါရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားစနစ္တြင္ လက္ရွိရထားလမ္းေၾကာင္း သံုးခုႏွင့္ လမ္းခြဲငါးခုရွိၿပီး စုစုေပါင္း ၁၄၈ ဒသမ ၃ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားၿပီး ဘူတာေပါင္း ၈၀ ခန္႔ရွိေၾကာင္း၊ ထပ္တိုးခ်ဲ႕မည့္ ရထားလမ္းေၾကာင္း သစ္ငါးခု အပါအ၀င္ လာမည့္ ၂၀၄၀ ခုႏွစ္ အေရာက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မီးရထားလမ္းေၾကာင္း ရွစ္ခုရွိလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ရထားလမ္းအရွည္ စုစုေပါင္းမွာ ၃၅၀ ကီလိုမီတာ ရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ေန႔စဥ္ရထား ေျပးဆြဲခ်ိန္ ေလးခ်ိန္သတ္မွတ္ကာ နံနက္ ၄ နာရီမွ ၈ နာရီအထိ နံနက္ ၈ နာရီမွ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီအထိ၊ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီမွ ညေန ၄ နာရီအထိ၊ ညေန ၄ နာရီမွ ည ၉ နာရီအထိ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ငါးစင္းျဖင့္ ရထားအေခါက္ေရ ၂၀၀ ခန္႔ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္ဟု သိရသည္။
"၂၀၄၀ မွာဆိုရင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ မီးရထားလိုင္းေျခာက္ခု ထပ္ေဆာက္ဖုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားပါတယ္" ဟု ဇြန္ ၅ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ Chatrium Hotel တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း" ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ JICA ေလ့လာေရး အဖြဲ႕၏ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး စီမံကိန္း အဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ Mr. Koji YAMADA က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
station-june24
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း တစ္ေနရာအား ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေဇာ္ေဌးသန္း)
ေနာက္ထပ္အႏွစ္ ၃၀ အတြင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၌ မီးရထားလမ္းေၾကာင္းသစ္ ငါးခု ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕မည့္အျပင္ မီးရထားလိုင္းသစ္ ေျခာက္ခုလည္း ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ လ်ာထားသည္ဟု ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏွင့္ JICA တို႔ ပူးေပါင္းအေကာင္အထည္ ေဖာ္ေနသည့္ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း" အရ သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ သံုးရာခိုင္ႏႈန္းသာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား အသံုးျပဳေနေၾကာင္းႏွင့္ လာမည့္ ၂၀၄၀ တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန လူဦးေရ၏ ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းမွာ မီးရထား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား အသံုးျပဳလာမည္ဟု ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ ရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းႏွင့္ မီးရထား လမ္းေၾကာင္းမ်ားအား အသစ္ထပ္မံ တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္မည့္အျပင္ မီးရထားလိုင္းသစ္ ေျခာက္လိုင္းလည္း ထပ္တိုးရန္ အဆိုျပဳထားျခင္းၿပီး ထပ္တိုးခ်ဲ႕မည့္ လိုင္းသစ္မ်ားကိုမူ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း" တြင္ အတိအက် မပါရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားစနစ္တြင္ လက္ရွိရထားလမ္းေၾကာင္း သံုးခုႏွင့္ လမ္းခြဲငါးခုရွိၿပီး စုစုေပါင္း ၁၄၈ ဒသမ ၃ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားၿပီး ဘူတာေပါင္း ၈၀ ခန္႔ရွိေၾကာင္း၊ ထပ္တိုးခ်ဲ႕မည့္ ရထားလမ္းေၾကာင္း သစ္ငါးခု အပါအ၀င္ လာမည့္ ၂၀၄၀ ခုႏွစ္ အေရာက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ မီးရထားလမ္းေၾကာင္း ရွစ္ခုရွိလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ရထားလမ္းအရွည္ စုစုေပါင္းမွာ ၃၅၀ ကီလိုမီတာ ရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ေန႔စဥ္ရထား ေျပးဆြဲခ်ိန္ ေလးခ်ိန္သတ္မွတ္ကာ နံနက္ ၄ နာရီမွ ၈ နာရီအထိ နံနက္ ၈ နာရီမွ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီအထိ၊ မြန္းတည့္ ၁၂ နာရီမွ ညေန ၄ နာရီအထိ၊ ညေန ၄ နာရီမွ ည ၉ နာရီအထိ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ငါးစင္းျဖင့္ ရထားအေခါက္ေရ ၂၀၀ ခန္႔ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္ဟု သိရသည္။
"၂၀၄၀ မွာဆိုရင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ မီးရထားလိုင္းေျခာက္ခု ထပ္ေဆာက္ဖုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားပါတယ္" ဟု ဇြန္ ၅ ရက္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ Chatrium Hotel တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ "မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း" ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ JICA ေလ့လာေရး အဖြဲ႕၏ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး စီမံကိန္း အဖြဲ႕ေခါင္းေဆာင္ Mr. Koji YAMADA က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

No comments :

Post a Comment

Blogger Widgets
Back to Top